جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

لارستان؛ سومین شهر صنعتی فارس

لارستان، پس از شیراز و نی‌ریز صنعتی‌ترین شهر استان فارس است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از همشهری‌آنلاین، شیراز با استقرار ۵۳درصد از صنایع فارس در خود، صنعتی‌ترین شهر…

لارستان، پس از شیراز و نی‌ریز صنعتی‌ترین شهر استان فارس است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از همشهری‌آنلاین، شیراز با استقرار ۵۳درصد از صنایع فارس در خود، صنعتی‌ترین شهر استان فارس است و نی‌ریز، لارستان و مرودشت بعد از شیراز، در رتبه‌های بعدی دراین زمینه قرار دارند و شهرستان‌های گراش، خنج، فراشبند، پاسارگاد، رستم و خرامه نیز ازنظر تعداد واحدهای صنعتی در پایین‌ترین رتبه نسبت به دیگر شهرستان‌ها هستند.

شهرک‌های صنعتی فارس ۷ هزار و ۲۷۲ هکتار در قالب ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی است. در مجموع ۴۳ شهرک صنعتی و ۲۷ ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که از این بین ۳۹ شهرک و ۲۲ ناحیه صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌اند.

به گفته کارشناسان، تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی متناسب با توسعه این شهرک‌ها نیست. این درحالی‌است که به گفته مسئولان استان، اعتبارات دولتی پاسخگوی رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی نیست. اینها درحالی‌است که با رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی، می‌توان برای کاهش آلودگی‌های صوتی، زیست‌محیطی و نیز کنترل و کاهش ترافیک، مشاغل آلاینده را به آنجا منتقل کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین