چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جشنواره ادبی «ترانه و سرود» عصر انتظار به میزبانی لارستان برگزار می‌شود‌

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی هنری عصر انتظار به میزبانی این استان گفت: این جشنواره در سه سطح استانی، ملی و محور مقاومت منطقه…

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی هنری عصر انتظار به میزبانی این استان گفت: این جشنواره در سه سطح استانی، ملی و محور مقاومت منطقه توسط بسیج هنرمندان استان فارس برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، مجید میکائیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز‌، با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی هنری عصر انتظار به میزبانی استان فارس اظهار داشت: این جشنواره در سه سطح استانی، ملی و محور مقاومت منطقه توسط بسیج هنرمندان استان فارس برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که مفهوم انتظار و مقاومت شاکله اصلی آن است.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره در ۲ سطح رقابتی و غیر رقابتی با سه محور اصلی هنرهای تجسمی، ادبی و صنایع دستی برگزار می‌شود که بخش صنایع دستی بخش ویژه و غیررقابتی جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس با بیان اینکه محور ادبی و هنرهای تجسمی زیرمجموعه‌هایی دارند و در مرحله نخست به میزبانی شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود، افزود: محور ادبی این جشنواره شامل شعر نو و سپید در شهرستان گراش و خنج، ترانه و سرود در لارستان برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار در مرحله نخست را ۱۵ شهریورماه ذکر کرد و گفت: ۲۵ شهریورماه داوری آثار انجام می‌شود و پس از آن در هفته دفاع مقدس اختتامیه برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین