جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

راه‌اندازی رشته فقه شافعی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز

معاون دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از تصویب رشته فقه و حقوق مذهب اسلامی-فقه و حقوق شافعی در این دانشگاه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، پروانه پدرام در گفت‌وگو…

معاون دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از تصویب رشته فقه و حقوق مذهب اسلامی-فقه و حقوق شافعی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، پروانه پدرام در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا در اوز اظهار کرد: با سفر دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز و برپایی همایش تجلیل از پیشگامان تقریب مذاهب و نیکوکاران، زمینه اختصاص رشته فقه شافعی به مرکز اوز با موافقت و پیگیری روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان، استان فارس و دیگر مسئولان استان به تصویب رسید.

وی بیان کرد: پیگیری سعید آزادیان دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه برای تسریع در فرآیند تصویب این رشته از اهمیت زیادی برخوردار بود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز ابراز امیدواری کرد که مقامات استان و سازمان مرکزی با تخصیص رشته‌های تحصیلی مورد تقاضا راه را برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های مناسب مرکز اوز در بخش‌های فنی، هنر و پیراپزشکی فراهم کنند.

گفتنی است؛ دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز زیرمجموعه واحد لارستان در شهر اوز با جمعیت ۲۰ هزار نفر و مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری اوز بوده و در ۳۴۰ کیلومتری شیراز واقع شده که دارای دانشگاه بین‌الملل مرکز پیام نور، دانشکده بهداشت، مدرسه عالی احمدیه است.

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که قابلیت راه‌اندازی رشته‌های مختلف علوم انسانی، فنی، هنر، پیراپزشکی در همه مقاطع را دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “راه‌اندازی رشته فقه شافعی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز”

  1. اوزی گفت:

    رشته فقه شافعی همان رشته تحصیلی است. که در مدرسه احمدیه اهل سنت اوز. تدریس میشود وسالهاست که. طلبه تعلیم میدهند ما در شرایط فعلی به رشته های علمی وبیشتر رشته های. گروه پیرا پزشکی نیاز. داریم

  2. کاسب اهل اوز گفت:

    این رشته هاسالهاست دراوز وخنج ولار وگراش هرکدام به شیوه خودشان دایر. است. خدا خیرتون بدهد دنیای تکنولوژی معلم و دانش است حالا دانشگاه آزاد هم. رشته طلبگی راه انداخته است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین