سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز الگوی موفق جذب کمک‌های مردمی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز می‌تواند الگویی موفق در جذب کمک‌های مردمي در استان فارس و حتی کشور باشد. به گزارش ميلاد لارستان…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز می‌تواند الگویی موفق در جذب کمک‌های مردمي در استان فارس و حتی کشور باشد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا،  دکتر مهدی زارع در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز به‌عنوان یکی از مراکز تابعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان، می‌تواند الگویی موفق در جذب کمک‌های مردمی در استان فارس و حتی کشور باشد.

وی افزود: سالن‌های مجهز و ساختمان‌های به‌روز آموزشی و امکانات فرهنگی موجود در این دانشگاه که با کمک خیرّان اوز ساخته شده، نشان‌دهنده همت والا و غنای فرهنگی مردم اوز و اعتماد آنان به مجموعه مدیریت دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عنوان کرد: به‌عنوان دانشگاه مادر آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف با آن مرکز اعلام می‌کنیم و آرزو داریم که این مرکز دانشگاهی به جایگاه اصلی خود نائل شود.

محمد صدیق پیرزاد از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز نیز گفت: ساخت این مجموعه علمی بزرگ با سختی‌های فراوان و پیگیری‌های مستمر حاصل ‌شده و فعالیت‌های فرهنگی و علمی که در این مرکز انجام شده است با مدیریت خوب رئیس این مرکز و تلاش همکاران وی بوده که به‌عنوان یادگاری ارزشمند در این منطقه باقی خواهد ماند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز نیز گفت: حس همکاری و تکریم استاد، کارمند و دانشجو به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه برای ما محسوب شده و حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ما را در این زمینه دلگرم‌تر خواهد کرد.

عبدالعزیز خضری در این نشست از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان خواست تا در چارچوب آیین‌نامه‌ها و ضوابط قانونی، مشکلات استخدامی برخی از کارکنان این مرکز را از طریق استان و سازمان پیگیری کند.

خبرنگارآنا: مهدی یزدانی

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۵:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین