سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

خانواده های دارای 2 معلول در لارستان خانه دار می شوند

رئیس اداره بهزیستی لارستان از خانه دار شدن خانواده های دارای ۲ معلول خبر داد. علیرضا بال‌افکن در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه كمك‌های بلاعوض ساخت مسکن…

رئیس اداره بهزیستی لارستان از خانه دار شدن خانواده های دارای ۲ معلول خبر داد.

علیرضا بال‌افکن در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه كمك‌های بلاعوض ساخت مسکن جهت مددجويانی که شروع به احداث مسکن کرده و پروانه ساخت ارائه دهند، پرداخت می‌شود، اظهار داشت: این کمک‌ها تا سقف ٥٠ ميليون تومان برای خانوارهای تک معلول و زنان سرپرست خانوار است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه خانوارهای با ۲ عضو معلول شهری تا سقف ۱۲۰ ميليون تومان و در مناطق روستايي تا سقف ٦٠ ميليون تومان كمك هزينه بلاعوض جهت احداث و خريد واحد مسكوني دريافت مي‌كنند، افزود: هزينه تعميرات با سهميه ۲۰ ميليون تومان در ماه به واحدهای نيمه تمام و نيازمند تعمير اختصاص خواهد يافت.

رئیس اداره بهزیستی لارستان با اذعان به اینکه كمك هزينه رهن و اجاره نیز به میزان ۲۰ ميليون تومان در ماه فقط به مددجويان سرپرست خانوار تعلق می گیرد، تصریح کرد: با اختصاص ۳ قطعه زمين در تنگ اسد شهر لار از طرف اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان عمليات ساخت ١٤ واحد مسكونی ويژه خانوارهای با ۲ عضو معلول در سال جاری اجرایی خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه اداره بهزيستی لارستان با همكاری انجمن خيرين مسكن ساز در حال پيگيری برای صدور پروانه ساختماني این پروژه است، خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته، تعداد ٣٤ واحد مسكونی ویژه خانوارهای با ۲ عضو معلول روستايی با کمک ۱۸ میلیون تومان بلاعوض احداث شده است.

وی از اتمام ٢٦ واحد مسكوني برای خانواده‌های ۲ معلول شهری با کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومان به هر خانوار خبر داد و اضافه کرد: تعداد ٢١  واحد نيمه تمام كه عمليات احداث آنها متوقف و در مرحله اجرای سقف بود با برآورد هزينه ۲۱۰ میلیون تومان  به صورت بلاعوض  به مددجویان  پرداخت و به مرحله واگذاری رسید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین