پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

درخشش دانش‌آموزان لارستانی در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از درخشش دانش‌آموزان این استان در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد و گفت: در این جشنواره ۱۱۱ دانش‌آموز…

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از درخشش دانش‌آموزان این استان در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد و گفت: در این جشنواره ۱۱۱ دانش‌آموز فارس موفق به کسب مقام شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهانبخش بانشی گفت : مسابقات فرهنگی هنری یکی از فعالیت های تربیتی است که به منظور کشف رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه ی بیشتر و رقابت سالم تر با هدایت و نظارت معاونت پرورشی و کارشناسان فرهنگی هنری طرح ریزی و اجرا می شود و آنگاه دانش آموان برگزیده به منظور ارایه ی آثار رشته گوناگون و انتخاب نفرات و گروه های برتر در جشنواره شرکت می کنند.

در این جشنواره دانش‌آموزان لارستانی توانستند مقام‌های زیر را کسب کنند:

نسترن مصدق در رشته خط نسخ و حدیث زارع در رشته طراحی لباس از لارستان حائز رتبه اول جشنواره شدند.

رقیه ابراهیمی در رشته طراحی بروشور از بیرم ، امیر حسین جلالی‌زاده در رشته نقد، علی یگانه فرد در برنامه‌نویسی وب، حسن زارعی در ادیت و مرمت عکس از لارستان حائز رتبه دوم شدند.

محمدمهدی باقری در رشته نماهنگ و محیا رستگار در رشته ساخت کاغد ابر و باد سازی از لارستان حائز مقام سوم کشوری شدند.

در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا ۲۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر شرکت کننده در گرایش‌ها و رشته‌های مختلف جشنواره حضور داشتند که با توجه به شرایط کرونا استقبال قابل قبولی از این فعالیت شد. برگزاری جشنواره در تمامی مراحل مدرسه، منطقه و شهرستان، استان در سال جاری به صورت غیرحضوری انجام شد.

در این جشنواره ۲۰ دانش‌آموز فارسی حائز مقام اول، ۲۳ دانش‌آموز حائز مقام دوم و ۲۰ دانش‌آموز حائز مقام سوم و ۴۸ دانش‌آموز رتبه برگزیده در مرحله کشوری شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین