پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پرواز اورژانس هوایی لارستان برای نجات بیمار بنارویه ای

اورژانس هوایی برای کمک به بیمار ۵۵ ساله بنارویه‌ای به پرواز درآمد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لارستان طی تماس…

اورژانس هوایی برای کمک به بیمار ۵۵ ساله بنارویه‌ای به پرواز درآمد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لارستان طی تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ لارستان و طبق نیاز سنجی انجام شده از سوی تکنسین های اورژانش شرفویه، بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی جهت انتقال بیمار ۵۵ساله به پرواز درآمد.

دکترمحمدصباغی رئیس مرکز در این باره اظهار داشت: در پی اعلام در خواست کمک برای انتقال بیمار با علائم سکته حادمغزی طبق طرح۷۲۴از درمانگاه هرمود بنارویه، بالگرد اورژانس هوایی به منطقه اعزام و بعد از اجرای مراقبت های اولیه پزشکی برروی بیمار و تثبیت حال وی او را جهت دریافت خدمات تکمیلی به مرکز آموزشی درمانی امام رضا ع لارستان انتقال دادند .

وی تاکید کرد: لازمه شروع درمان سکته حادمغزی با هدف بهترین اثربخشی و کمترین عوارض، رساندن فوری بیماربه بیمارستان در ساعات اولیه و زیر ۴ ساعت  از زمان بروزعلائم است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی افزود: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش مراجعه بیماران با علایم سکته مغزی به بیمارستان هستیم که عمدتا به موجب ترس از ابتلا به ویروس کرونا بوده و گاها این امر منجر به تشدید علایم بیماری( ضعیف شدن ناگهانی دست و پا در یک طرف بدن، اختلال در تکلم به صورت ناگهانی و کج شدن صورت و…) و بروز عوارض جدی برای بیماران می شود ، لذا با توجه به اینکه شرایط تسهیل شده ای برای این بیماران در بخش های ویژه سکته مغزی وجود دارد کماکان توصیه می گردد بلافاصله پس از بروز علایم سکته مغزی هر چه سریعتر با  اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و فرصت طلایی برای درمان سکته حاد مغزی را از دست ندهید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین