یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری کارگاه احیای پیشرفته قلبی ریوی اورژانس پیش بیمارستانیِ برای نخستین‌بار در استان فارس در لار

نخستین کارگاه احیای پیشرفته قلبی ریوی اورژانس پیش بیمارستانیِ استان فارس به میزبانی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان کارگاه دو روزه PHCLS یا…

نخستین کارگاه احیای پیشرفته قلبی ریوی اورژانس پیش بیمارستانیِ استان فارس به میزبانی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان کارگاه دو روزه PHCLS یا احیای پیشرفته قلبی ریوی در اورژانس پیش بیمارستانی، برای نخستین بار در استان فارس و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی لارستان در سالن آمفی تاتر و کارگاه اسکیلب دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) در حال برگزاری است.

این دوره که با هدف ارتقای سطح علمی و دانش عملی همکاران اورژانس در حال برگزاری است، کلیه تکنسین‌های فوریتهای پزشکی شهرستانهای لارستان، خنج، جویم و اوز حضور داشته و آموزشهای لازم به صورت تئوری و عملی ارایه خواهد شد. در انتها نیز پس از برگزاری آزمونهای مربوط، در صورت اخذ حد نصاب نمره به افراد گواهی حضور اعطا خواهد شد.

دوره احیای پیشرفته قلبی ریوی دوره ای است که کلیه پرسنل شاغل در اورژانس ۱۱۵ سراسر کشور ملزم به گذراندن آن بوده و باید زیر نظر مدرسین کشوری تدریس شود.

دکتر محمد صباغی، علیرضا تنهایی پور و هادی کامکار که از مدرسین کشوری هستند، به همراه سید علی زندوی و کاظم رضایی مسئولیت آموزش همکاران در این دوره را به عهده دارند.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین