جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اهداء 34 هزار سی‌سی خون توسط مردم لارستان در روزهای تاسوعا و عاشورا

رئیس سازمان انتقال خون لارستان از اهداء ۳۴ هزار سی‌سی خون توسط مردم لارستان در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد. جعفر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با…

رئیس سازمان انتقال خون لارستان از اهداء ۳۴ هزار سی‌سی خون توسط مردم لارستان در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

جعفر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه در روز تاسوعا ۳۲ نفر و روز عاشورا ۴۴ نفر جهت اهداءخون به مراکز انتقال خون لارستان مراجعه کردند، اظهار داشت: در مجموع ۳۳ هزار و ۷۵۰  سی سی خون اهداکرده اند که نسبت به سال قبل ۵۰  درصد و نسبت به سالهای گذشته حدود ۶۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود ۹۰۰ هزار سی سی توسط لارستانی ها اهدا شده که نسبت به سال قبل ۶۳ درصد کاهش خونگیری داشته‌ایم.

رئیس سازمان انتقال خون لارستان تصریح کرد: خون‌های اهدا شده اغلب برای ببماران تالاسمی، سرطانی، دیالیزی، تصادفی و بیشتر  جراحی‌های اطاق عمل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: خون‌گیری از افراد متقاضی هر روز از ساعت ۸ الی ۱۴ در  دو پایگاه هاشمی زاده(شهرجدید) وحاج غفوری(شهر قدیم) انجام می‌شود.

جمالی با بیان اینکه ازهمشهریان عزیز تقاضا می‌شود مانند همیشه با اهدای خون خود به یاری بیماران بشتابند، اضافه کرد: در پایگاه انتقال خون تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می شود و مردم از این بابت نگران نباشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین