سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آماده سازی انتقال بخش دیالیز بیمارستان امیدوار اوز

آماده سازی انتقال بخش دیالیز بیمارستان امیدوار اوز توسط تیم مهندسان دانشکده علوم پزشکی لارستان به سرپرستی در حال انجام است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان…

آماده سازی انتقال بخش دیالیز بیمارستان امیدوار اوز توسط تیم مهندسان دانشکده علوم پزشکی لارستان به سرپرستی در حال انجام است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان در بازدید میدانی هفته گذشته دکتر سلمان پور، رئیس دانشگاه از شهرستان اوز و بررسی وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان پس از زلزله چند ماه پیش، شرایط درمانی بیماران مزمن تحت پوشش آن مرکز نیز مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به ارائه خدمت روزانه به بیماران دیالیزی آن شهرستان و لزوم راه اندازی سریع این بخش در بیمارستان، در همان مکان و با دستور محسن سلمان پور، صالح مهی زاده، مسئول تجهیزات پزشکی مرکز آموزشی امام رضا(ع) لارستان به محل احضار شد و راه اندازی بخش دیالیز به عنوان دستور کار هفته پیش روی وی تعیین گردید.

اکنون و با گذشت تنها یک هفته از زمان صدور دستور، دکتر سلمان پور، رئیس دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: به حمدالله با همراهی و همکاری تیم های فنی شاغل در بیمارستان لار و اوز طی روزهای اتی شاهد بازگشت به مدار خدمت بخش دیالیز بیمارستان امیدوار شهرستان اوز خواهیم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین