شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

یادداشت ارسالی: آیا جناب حسین‌زاده بر “چوب دو سر بُرد” تکیه زده است؟!

نماینده مردم در هفته گذشته و در بحبوحه بررسی تایید صلاحیت وزرا در مصاحبه اینستاگرامی لایو برنامه هفتاگرام رسانه هفت برکه مجددا به مطالب دیگری در باب تقسیمات کشوری منطقه…

نماینده مردم در هفته گذشته و در بحبوحه بررسی تایید صلاحیت وزرا در مصاحبه اینستاگرامی لایو برنامه هفتاگرام رسانه هفت برکه مجددا به مطالب دیگری در باب تقسیمات کشوری منطقه و لارستان اشاره کرد که متاسفانه در آن شلوغی موضوع تایید صلاحیت وزرا به آن درست پرداخته نشد.

یکی از کاربران میلاد لارستان در این خصوص یادداشتی را ارسال کرده که به سبب رسالت رسانه در موضوع ایجاد شفافیت و مطالبه گری، منتشر شده و بی شک حق پاسخگویی برای شخص نماینده محترم و دفتر ایشان محفوظ است.

در یادداشت ارسالی این کاربر با عنوان ” آیا جناب حسین زاده بر چوب دو سر بُرد تکیه زده است؟!” آمده است:

در مصاحبه لایو اینستاگرامی نماینده مردم با هفت برکه موضع‌گیری شخص جناب حسین زاده درباره تقسیم استان فارس به دو بخش شمالی و جنوبی بسیار حائز اهمیت است. نماینده محترم بدون ارائه هیچ سندی اعلام می کند که پیگیری طرح مرکزیت یافتن یکی از شهرستان‌ها در فارس جنوبی، در کمیسیون شوراها از دستور کار خارج شده و بحث استان شدن البته یک پیوست هایی هم دارد که باید یک سری نهادهایی خارج از مجموعه مجلس هم تایید کنند.

نماینده محترم در ادامه این موضوع را مطرح می کند که: با توجه به چالش های جنوب فارس فعلا از تقسیم استان فارس خبری نیست اما آیا باید بقیه بخش ها محروم بمانند؟ در پاسخ باید گفت: آیا شما با بیان این مباحث بر چوب دو سر بُرد تکیه زده‌اید؟ اگر بخش‌ها به شهرستان ارتقاء یافتند، آن را نتیجه تلاش‌های خود بدانید و اگر اینگونه نشد، آن را نتیجه مخالفت لاری‌ها می دانید که هر دو موضوعات علیه لار است!! شما که علیه لار نیستید پس رفتاری صورت نگیرد که این گونه تداعی شود!!

همه لاری‌ها ارتقاء را حق مردم جویم می دانند که سابقه بیش از ۸۰ ساله در بخش بودن دارند و چه کسی گفته است مردم لار مخالف ارتقاء سیاسی بخش‌های تابعه خود است که شما اصرار بر این موضوع دارید؟! اما داستان جای دیگری است و آن اینکه ارتقا همزمان باشد.

جناب حسین‌زاده عزیز و بزرگوار، سابقه طولانی مدت لارستان درخصوص شهرستان بودن را فراموش نکنید. لارستان در زمره نخستین شهرهای ایران است که سال‌هاست با وجود استحقاق، ارتقاء نیافته است!!

شاید شخص شما طبق سخنان خود در مصاحبه اینستاگرامی بیان کنید با ارتقا استان شدن و بعد شهرستان شدن بخش ها ماهم موافقیم ولی آیا این بسترهای استانی در شهرستان وجود دارد و عملا ارتقای همزمان را نفی نمایید. باید در پاسخ گفت: یکی از شاخصه‌های ارتقاء به استان شدن، جمعیت است که با اقدامات شما در طرح تفکیک، این مهم عملا از کف لارستان می‌رود!!! شما چه ضمانتی دارید که می‌گویید در صورت تجزیه لارستان، لار به طور اتوماتیک دیگر هیچ رقیبی برای ارتقاء ندارد؟!

جناب حسین‌زاده بزرگوار، یکی دیگر از موارد لازمه ارتقا شهرستان، موضوع ارتقا ادارات آن است و یکی از مطالبات مهم مردم از شما، پیگیری و اجرایی کردن اداره کل حمل‌ونقل لارستان بوده و هست، اگر شما بدنبال ارتقا همزمان هستید، این مهم یکی از آنهاست. تنها به نامه اکتفا کردن کاری از پیش نخواهد برد؛ چرا از تجربه همکاری مشترک ” عدم ادغام مجتمع آموزش عالی لار ” و همکاری با نماینده سابق در موضوع اداره کل حمل و نقل استفاده نمی کنید؟!

در پایان بگوییم با توجه به اینکه شما مطرح می نمایید بحث استان شدن یک پیوست هایی دارد که باید یک سری نهادهایی خارج از مجموعه مجلس هم تایید کنند؛ باید گفت: بی شک طرح های مختلفی جهت موضوع فوق تا قبل از این توسط نمایندگان ادوار مجلس تهیه شده که می توان از آنها بهره گرفت؛ لذا از همین‌جا یادآوری می‌شود تا پیش از دست رفتن فرصت، طرح تشکیل استان لارستان را تهیه و برای ارائه آن به نهادهای مرتبط فراهم کنید چرا که به گفته خودتان چه خوب است نگاهمان و افق دیدمان فراتر از الان باشد!!

همچنین در کنار تلاش برای ارتقای بخشها به همان اندازه و چه بسا بیشتر(چرا که ارتقای شهرستان به استان ارتقای بخش ها را به دنبال دارد ولی عکس آن لزوما صادق نیست) برای ارتقا موضوعات مهم لارستان گام بردارید از اداره کل حمل و نقل و کارگو گرفته تا توسعه اقتصادی منطقه و به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب در حضور مسئولین دولت سیزدهم اعتماد مردم را با کار عملی خود برگردانید.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “یادداشت ارسالی: آیا جناب حسین‌زاده بر “چوب دو سر بُرد” تکیه زده است؟!”

  1. لارستانی وتجزیه لارستان گفت:

    در مصاحبه نماینده محترم کاملا واضح و مشخص است که ایشان بیشتر. در صدد ارتقای بخشهای. لارستان است. تا استان شدن لار با این کار لارستان تجزیه میشود. ودر آینده نمی تواند با شهرستانهای مدعی. استانی رقابت کند ایشان با این کار خود به دنبال محبوبیت در بخش‌هاست تا در آینده رای مجدد بیاورند واصلا کاری به آینده. لارستان. ندارد

  2. شعار متحد. لاریها گفت:

    به نماینده محترم مجلس میگوییم. ارتقای بخشها. باید همزمان با ارتقای سیاسی لارستان بزرگ باشد وگرنه حق این شهرستان تاریخی پایمال میشود

  3. لاری معلم خطاب به نماینده محترم گفت:

    نماینده گراشی ما بیشتر فعالیت‌هایش شده تقسیمات کشوری در منطقه آخر برادر مگر این شهرستان مظلوم لار چندبار باید تقسیم وتجزبه شود مگر مشکلات مردم شهر وبخش مربوط به ارتقاست مردم کار میخواهند رونق اقتصادی میخواهند کارخانه و کارگاه میخواهند عده ای میخواهند با این کارها تنش بین مناطق ایجاد کنند. ارتقا زمانی موثر است که همه جانبه و همزمان لار و توابع ارتقا یابند به جای اینکارها بروید برای بخشها بودجه واعتبار بیشتربگیرید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین