شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فاز دوم محوطه سازی مقبره شهدای گمنام لار افتتاح شد

در هفتمین روز از گرامیداشت هفته دولت صبح امروز در آیینی ۷ پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری لار با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری…

در هفتمین روز از گرامیداشت هفته دولت صبح امروز در آیینی ۷ پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری لار با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید. 

به گزارش میلاد لارستان، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار در این آیین گفت: به حول و قوه الهی و با همت و تلاش  مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر و همدلی شهروندان، امروز شاهد افتتاح پروژه های دیگری از پروژه های شهری هستیم.

قنبرنژاد افزود: فاز دوم محوطه سازی مقبره شهدای گمنام، محوطه سازی پارک ایثار، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر با فنیشر، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر به صورت دستی، دیواره سیل بند رودخانه ندا، دیواره سیل بند کوچه شهید فرخاری و اجرای کانیوا و جدول سطح شهر از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری رسید.

وی گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال اجرا شده است.

شهردار لار بیان کرد: ارزش ریالی زمین پارک ایثار دویست میلیارد ریال می باشد که از محل توافقات شهرداری تامین شده و این مبلغ در اعتبار اجرایی پروژه ها اعلام نشده است.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، زینل قنبری رییس شورای اسلامی شهر لار و تنی چند از اعضا این شورا، معاونین و مدیران شهرداری لار و دیگر مدیران شهرستان در آیین افتتاح و پروژه های شهرداری لار حضور داشتند.

خبرنگار: سید کامران علوی

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۶:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین