سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

۹۳ هزار متر مربع زمین‌های اطراف به شهر خور لارستان الحاق شد

شهردار خور لارستان گفت: حدود ۹۳هزار مترمربع در قالب دو شهرک جمال آباد و حسین آباد که سالها به دلیل برخی مشکلات قانونی امکان ارایه خدمت در پایین ترین سطح…

شهردار خور لارستان گفت: حدود ۹۳هزار مترمربع در قالب دو شهرک جمال آباد و حسین آباد که سالها به دلیل برخی مشکلات قانونی امکان ارایه خدمت در پایین ترین سطح حتی جمع آوری زباله را هم نداشتند به محدوده این شهر الحاق شد.

به گزارش میلاد لارستان، مهدی حلیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های هادی این شهرک ها نیز خارج از محدوده بود و امکان هیچ گونه خدمتی را نداشتند که با همکاری مجموعه استانداری فارس و برخی مراجع ذیصلاح با الحاق به محدوده شهر خور مشکلات و خواسته مغفول مانده سالیان متمادی این مناطق حل شد.

وی بیان کرد: این مهم یکی از اقدامات و کارهای زیربنایی از سوی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره شورای پنجم بود.

حلیمی که در دوره ششم نیز با اعتماد مجدد اعضای شورای اسلامی شهر خور به عنوان شهردار این شهر معرفی شده است: گفت: توسعه فضاها و افزایش و زیباسازی شهری ، ایجاد فرصت های بزرگ سرمایه گذاری و منابع درآمدی پایدار با استفاده از ظرفیت های موجود برای شهرداری و همچنین ارتقای رفاه شهروندان و تکیه بر کارهای زیربنایی با رعایت اصول فنی شهرسازی از مهمترین برنامه های توسعه ای این شهر در دوره جدید است.

شهردار خور گفت: وضعیت شهر به گونه ای بود که تا پیش از شروع فعالیت دوره پنجم شورا بیش از نیمی از معابر و خیابان های شهر خاکی بود و هیچ گونه زیباسازی و توسعه شهری که در شهر برای مردم قابل ملموس باشد انجام نشده بود.

حلیمی به اجرای سه پارک به میزان بیش از ۹ هکتار در سطح شهر خور اشاره کرد و گفت: این پارک ها شامل یک پارک بانوان به میزان حدود یک هکتار و دو پارک چهار هکتاری کودک و مسافر با تمامی امکانات و تجهیزات لازم تفریحی با مشارکت و همکاری خیرین در حال اجرا است.

شهردار خور اضافه کرد: تاکنون برای اجرای پارک کودک حدود ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

رییس شورای اسلامی شهر خور نیز گفت: کارها و اقدامات انجام شده در این شهر ظرف سال های گذشته برای مردم قابل ملموس و مشهود بوده است.

یونس قانع اظهار داشت: ساماندهی رودخانه های فصلی شهر یکی مطالبات و خواسته های جدی مردم در طول سالیان متمادی بود که در دوره پنجم و با تدبیر و تلاش شهردار خور انجام شد.

وی گفت: جمعیت شهر خور حدود ۱۲ هزار نفر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین