جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

یک نخبه لارستانی برگزیده کشوری جایزه بنیاد البرز شد

اقبال سخاوتی در پنجاه و نهمین سالگرد تأسیس بنیاد البرز در فرآیند رقابتی میان نخبگان کشور، از دانشگاه تهران، به عنوان نخبه برگزیده کشوری انتخاب شد. به گزارش میلاد لارستان…

اقبال سخاوتی در پنجاه و نهمین سالگرد تأسیس بنیاد البرز در فرآیند رقابتی میان نخبگان کشور، از دانشگاه تهران، به عنوان نخبه برگزیده کشوری انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، در فرآیند جایزه البرز ۱۴۰۰، دانشجویان تمامی رشته‌ها از سراسر کشور بر اساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی، مدارک و مستندات خود را از طریق وزارتخانه‌های مربوطه (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ارسال کرده و پس از برگزاری آیین داوری، انتخاب نهایی در بخش‌های دانشجویی، طلاب، مخترعان از میان افراد واجد شرایط معرفی شده از سوی مراجع ذیربط به صورت همزمان و به تفکیک توسط هیات انتخاب صورت می گیرد.

در این رقابت ها دکتر اقبال سخاوتی در پنجاه و نهمین سالگرد تأسیس بنیاد البرز در فرآیند رقابتی میان نخبگان کشور، از دانشگاه تهران، به عنوان نخبه برگزیده کشوری انتخاب شد.

وی جوانی ۳۵ ساله از اهالی لارستان استان فارس است که دارای مدرک دکترای الودگی هوا و همچنین دانشجوی دکترای برنامه ریزی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین