پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جوان نخبه اهل فداغ رتبه یک آزمون دکتری مهندسی نفت در کشور شد

نخبه فداغیِ محصل در لار رتبه یک آزمون دکترای مهندسی نفت شد. به گزارش میلاد لارستان یاسر جهان پیما نخبه اهل فداغ که  کارشناسی مهندسی نفت در دانشگاه صنعتی شریف…

نخبه فداغیِ محصل در لار رتبه یک آزمون دکترای مهندسی نفت شد.

به گزارش میلاد لارستان یاسر جهان پیما نخبه اهل فداغ که  کارشناسی مهندسی نفت در دانشگاه صنعتی شریف (۱۳۹۲-۱۳۸۸) را با معدل ۱۸.۲ و کارشناسی ارشد مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف (۱۳۹۴-۱۳۹۲)، را با معدل ۱۸.۳۳ پشت سر گذاشته اکنون در مقطع دکتری نیز پس از اعلام نتایج کنکور رتبه ۱ را از آن خود کرده و مجددا وارد دانشگاه شریف شد.

از جمله سوابق وی که در پایگاه شخصی این نخبه بومی منطقه بیان شده می توان به مدیر آکادمی بورسیران (۱۳۹۹ تاکنون)، مدرس دانشگاه دولتی لامرد (۱۳۹۹ تاکنون)، تحلیلگر بنیادی شرکت های پالایش و پتروشیمی بازار سرمایه (۱۳۹۷ تاکنون)، مهندس بهره برداری در شرکت انرژی دانا (۱۴۰۰-۱۳۹۵)، مهندس بهره برداری (نخبه وظیفه) در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (۱۳۹۴-۱۳۹۲)، همکاری با شرکت انرژی توانا کیش برای اندازه گیری رادیو اکتیویته طبیعی مغزه‌های نفتی (۱۳۹۳)، توسعه دهنده نرم افزار شبیه‌ساز جامع حفاری در پژوهشکده بالادستی نفت شریف (۱۳۹۳-۱۳۹۲)، مسئول کارگروه نفت در مطالعات نفتی آب‌های عمیق در دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف و معاونت گروه فرهنگی تابش در دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف اشاره نمود.

هفت‌برکه در خصوص وی بیان داشته که یاسر جهان‌پیما بعد از تحصیل دوره ابتدایی و راهنمایی در فداغ، دوره دبیرستان را در شهید نصیری لار گذارند. او در کنکور سراسری ۱۳۸۸ با رتبه ۱۱ منطقه ۲ و ۲۹ کشوری کنکور سراسری ریاضی فیزیک را پشت سر گذاشت و وارد رشته مهندسی نفت دانشگاه شریف شد. جهان‌پیما با استفاده از سهمیه نخبگان دوره کارشناسی ارشد را نیز در همین دانشگاه گذرانده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین