شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

قول های مهم رئیس علوم پزشکی لارستان به مردم بیرم،‌از تحویل آمبولانس تا پیگیری ویژه CT SCAN

رییس داشکده ی علوم پزشکی لارستان تحویل اولین آمبولانس، تکمیل ساختمان LDR، پیگیری سی تی اسکن بیمارستان و بهره برداری از دستگاه اکسیژن ساز را به مردم بیرم وعده داد….

رییس داشکده ی علوم پزشکی لارستان تحویل اولین آمبولانس، تکمیل ساختمان LDR، پیگیری سی تی اسکن بیمارستان و بهره برداری از دستگاه اکسیژن ساز را به مردم بیرم وعده داد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی شورای شهر بیرم،  نشست مشترک ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان و اعضای شورای اسلامی شهر بیرم برگزار شد. در این نشست رضایی در سخنانی آخرین پیگیری ها در خصوص توسعه بیمارستان بیرم را تشریح نموده و اظهار داشت: اولین آمبولانس اختصاصی علوم پزشکی لارستان به بیمارستان بیرم تحویل خواهد شد.

وی همچنین تکمیل ساختمان LDR و راه اندازی آن در آینده ای نه چندان دور و نیز پیگیری سی تی اسکن بیمارستان  با حضور نماینده ی چهار شهرستان در وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه در  هفته جاری  را مورد اشاره قرار داده و افزود: جهت پیگیری این موضوع به تهران سفر خواهم کرد.  رضایی همچنان وعده داد و افزود دستگاه اکسیژن ساز نیز تا ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

از دیگر موارد مطرح شده در این نشست، آماده شدن نقشه ی ساخت آزمایشگاه خیرساز مرکز بهداشت بیرم بود که احداث ساختمان آن توسط یک خیراندیش به زودی آغاز خواهد شد. در پایان، با طرح مشکل برش ضلع شمال غربی دیوار درمانگاه و با موافقت دکتر رضایی، مقرر شد شهرداری بیرم نیز در احداث ساختمان آزمایشگاه خیرساز به صورت رایگان مشارکت کند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “قول های مهم رئیس علوم پزشکی لارستان به مردم بیرم،‌از تحویل آمبولانس تا پیگیری ویژه CT SCAN”

  1. شهروند اوز گفت:

    بیمارستان اوز با سابقه ۴۰ ساله هنوز هم فاقد. دستگاه. ستی اسکن می باشد. بارها قول. داده اند. ولی تاکنون. عملی. نشده است مسولان علوم پزشکی. لارستان جوابگو باشند

  2. از بیرم. گفت:

    با تحویل متحول که امکان دارد در تمام وزارتخانه بهداشت ایجاد شود معلوم نیست که این وعده ها عملی شود

  3. بیرم کهن گفت:

    احسنت بر جناب دکتر رضایی، به امید محقق شدن اقدامات

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین