شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هفتگی پیگیر موضوع سی‌تی‌اسکن بیمارستان بیرم هستیم

رییس علوم پزشکی لارستان در نشست با هیات امنای بیمارستان بیرم با بیان اینکه هفتگی پیگیر موضوع سی تی اسکن هستیم، گفت : صندوق خیریه بیمارستانی پله ترقی بیمارستان بیرم…

رییس علوم پزشکی لارستان در نشست با هیات امنای بیمارستان بیرم با بیان اینکه هفتگی پیگیر موضوع سی تی اسکن هستیم، گفت : صندوق خیریه بیمارستانی پله ترقی بیمارستان بیرم است*

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا، محسن سلمان‌پور رئیس علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان ضمن خوش آمد به هیئت امنای بیمارستان علی اصغر علیه السلام بیرم با اشاره به متخصصان مختلفی که از بهار سال گذشته به بیمارستان حضرت علی اصغر علیه السلام اختصاص داده شده افزود: متخصص گوش و حلق و بینی، بیهوشی، زنان و زایمان، قلب و عروق، مغز و اعصاب، داخلی، ارتوپدی، چشم، اطفال، جراح عمومی، مجاری ادراری و اعصاب و روان متخصص‌هایی هستند که طی یک برنامه‌ریزی به بیمارستان بیرم اختصاص داده شده است.

وی گفت: همگی باید بدانیم که دوام و بقای بیمارستان بیرم وابسته به مراجعه مردم و بیماران به آنجاست چرا که این مراجعات به بیمارستان است که می‌تواند تراز مالی بیمارستان را بهبود بخشیده تا بتواند از پس هزینه‌های خود برآید و این تعداد متخصص قطعاً هزینه‌های زیادی را برای دانشکده و بیمارستان بیرم به دنبال دارد.

سلمان‌پور با اشاره به موضوع دستگاه سی تی اسکن بیان کرد: در سطح وزارت استان یا نهادهایی که برای کمک به مشکل تهیه دستگاه سی تی اسکن به آنها مراجعه شده چند مورد همیشه مد نظر است و پرسیده می شود که از جمله آن درخواست دلیل منطقی بیرم برای دستگاه سی تی اسکن است.

وی افزود: آمار تعداد اعزام های بیمارستان بیرم برای سی تی اسکن یکی از چالش هایی است که سبب شده شرکت های خصوصی چندان در خصوص تامین دستگاه تمایل نداشته باشند و از طرفی هزینه نگهداری دستگاه سی تی اسکن که معادل اضافه کاری پرسنل بیمارستان است نیز از دیگر مسایلی است که باید در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه علی رغم تمام این مسایل بنده کاملا معتقدم باید دستگاه برای بیرم تهیه شود خاطرنشان کرد: اگر نگویم روزانه، بطور هفتگی پیگیر سی تی اسکن بیرم هستم و در مراجعاتم به وزارت اعلام کردم که دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان حضرت علی اصغر علیه السلام بیرم از جمله درخواست‌های من است و در ماه بهمن سال گذشته مجدداً نامه پیگیری زده شده و مجوز کمیسیون ماده ۲۰ را درخواست کردیم که البته این مهم منوط به تامین اعتبار یا موافقت هیئت امنای ارزی و دستور معاونت درمان است.

سلمان‌پور با اشاره به خبر اخیر نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر موافقت وزارت نفت با پرداخت ۲ میلیارد تومان از هزینه های دستگاه سی تی اسکن بیرم گفت: این موضوع خبر بسیار خوبی است که دو شرط نامه دانشکده به وزارت و اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۰ در آن قید شده که ما نامه را به وزارت زده ایم.

وی افزود: نکته ای که وجود دارد این است که این دو میلیارد اکنون منوط به کمیسیون ماده ۲۰ است و از طرفی مجوز کمیسیون ماده ۲۰ نیز منوط به تامین اعتبار و باید دقت کرد که دچار جریان مرغ و تخم مرغ نشویم و بتوانیم مجوز را اخذ و این دو میلیارد را آزاد کنیم.

وی ضمن ارایه راهکاری برای استقرار هرچه سریعتر دستگاه در بیمارستان، راه اندازی صندوق خیریه بیمارستانی را یکی از مهم ترین اقدامات برای ارتقای کیفیت خدمات در بیمارستان بیرم برشمرد.

سلمان پور در پایان با اشاره به حواشی پیش آمده در مصلی آن شهر و در میز خدمت شهرستان اظهار داشت: متاسفانه در آن موضوع به جای بیان حقیقت موضوعات دیگری مطرح شد.

وی با بیان اینکه هرکس به مشکلات مردم بخندد از عقل سلیم برخوردار نیست افزود: شهروند گرامی با عصبانیت با کوبیدن بر روی میز و ریخت و پاش و به هم ریختن میز بنده گفتند هیچ کاری برای سیتی اسکن و بیرم انجام نداده‌اید که بنده در پاسخ گفتم چقدر در جریانید که چه پیگیری‌هایی در یک سال گذشته برای این موضوع انجام شده و در مقابل سایرین (در دوره‌های قبل) چه کردند که متاسفانه وی مسئله را به گونه‌ای بیان کرد که گویا ما خدمات سایر نهادها در منطقه بیرم را به چالش کشیده ایم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین