چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ثبت ۱۰۱۰ مورد خدمات «سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی» بیمارستانی در نیمه اول فروردین ماه امسال

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از ثبت ۱۰۱۰ مورد خدمات سی تی و ام آر آی بیمارستانی در نیمه اول فروردین ماه امسال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از ثبت ۱۰۱۰ مورد خدمات سی تی و ام آر آی بیمارستانی در نیمه اول فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمدآزادگان با اشاره به فعال بودن خدمات پاراکلینیکی بیمارستانهای تحت پوشش در ایام نوروز اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون قریب به ۱۰۱۰ مورد خدمت در بخش های سی تی اسکن و ام آر آی بیمارستانهای تابعه انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: این آمار در حالی است که قریب به ۹۰۰۰ بیمار به بخش اتفاقات بیمارستانهای لارستان، اوز و بیرم مراجعه کرده و از خدمات سرپایی یا بستری مورد نیاز استفاده کرده اند.

دکتر آزادگان افزود: در میان آمار ثبت شده از مراجعین و خدمات گیرندگان بخش اتفاقات، ۲۰۰ نفر با کمک تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی تحت پوشش منتقل شده اند که از این تعداد ۸۳ مورد مصدومیت سوانح ترافیکی گزارش شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: زایشگاهها و تسهیلات زایمانی در بیمارستانها نیز از دیگر بخش های فعال در ایام نوروز بوده که توانسته رقم ۱۶۰ نوزاد متولد شده از ابتدای سال تا کنون را به خود اختصاص دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ثبت ۱۰۱۰ مورد خدمات «سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی» بیمارستانی در نیمه اول فروردین ماه امسال”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام، روزنامه وزین میلاد تمامی وقت خودرا در دوسازمان دانشکده علوم پزشکی و شهرداری لار صرف کرده و میکند. دست شما درد نکند.لطفا انتقادهای مردم در خصوص این دو سازمان نیز چاپ و منتشر کنید.رسانه مردمی این باور دارن که هم تقدیر و تشکر از سوی مردم باید چاپ کرد وهم انتقاد.واین باور دارن که انتقاد هم به نفع مردم بوده وهم به نفع ان سازمان.ولی در شهر ما در خصوص این دو سازمان روزنامه میلاد فقط تقدیر و تشکر چاپ میکند وعلت ان نمی دانیم.ما میگوییم اینکار نکنید چونکه هم به ضرر مردم بوده وهم به ضرر ان سازمان وان سازمان هیچگاه در جهت ضعف خود اقدام نمی کند. از ما گفتن واز شما ؟؟!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین