جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بررسی راهکارهای تامین تجهیزات تشخیصی به مراکز درمانی مجموعه علوم پزشکی لارستان

مشاور عالی دانشکده علوم پزشکی لارستان در دیدار با معاون وزیر با اشاره به نیاز مردم برای دریافت خدمات سلامت در بیمارستان های منطقه، راه‌کارهای تامین تجهیزات تشخیصی از قبیل…

مشاور عالی دانشکده علوم پزشکی لارستان در دیدار با معاون وزیر با اشاره به نیاز مردم برای دریافت خدمات سلامت در بیمارستان های منطقه، راه‌کارهای تامین تجهیزات تشخیصی از قبیل آنژیو گرافی قلبی و سی تی اسکن این مراکز را پیگیری کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، به دنبال تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان دانشکده برای تامین تجهیزات مراکز درمانی، روز یکشنبه یکم خرداد ۱۴۰۱ رامین عوض پور مشاور عالی دانشکده با دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به نیاز مردم برای دریافت خدمات سلامت در بیمارستان های منطقه، راه‌کارهای تامین تجهیزات تشخیصی از قبیل آنژیو گرافی قلبی و سی تی اسکن این مراکز را پیگیری کرد.

دکتر کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت نیز ضمن ارائه توضیحات لازم پیرامون درخواست های مطرح شده توسط مشاور عالی دانشکده، دستورهای لازم را در این خصوص صادر کرد.

یادآور می شود در این دیدار دکتر اردشیر رزم پور رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج، مشاور عالی دانشکده را همراهی کرده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین