یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

راه‌اندازی دستگاه «آنژیوگرافی» بیمارستان لار تا ۴ ماه آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: حداکثر تا ۳ الی ۴ ماه آتی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان امام رضا علیه السلام لارستان وارد مدار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: حداکثر تا ۳ الی ۴ ماه آتی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان امام رضا علیه السلام لارستان وارد مدار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، نشست اصحاب خبری و جمعی از مسئولان ادارات در محل سالن کنفرانس فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی با بیان اینکه از رسانه‌هایی همچون آفتاب و میلاد لارستان که در مسائل اخیر جانانه پای کار علوم پزشکی ایستادند، تقدیر و تشکر می‌کنم، اظهار داشت: درباره ورودی قبلی بیمارستان سوال شد که در پاسخ باید گفت که بالاجبار یاد باید توسعه می‌دادیم یا از مدار خارج می‌کردیم و بدلیل آنکه درب ورودی ما در روبه‌روی اورژانس قرار نداشت، به لحاظ اعتباربخشی پزشکی این کار دچار اشکال بود و بایستی یک درب در روبه‌روی اورژانس در راستای تسهیل در رفت‌وآمد آمبولانس‌ها وجود داشت.

محسن سلمان‌پور با پذیرش تعلل درخصوص ورودی بیمارستان، افزود: در یکماه آینده کار بهسازی ورودی بیمارستان امام رضا(ع) وارد مدار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه «گاماکمرا» به سختی برای مجموعه علوم پزشکی لارستان تأمین شد، تصریح کرد: برای محل استقرار آن دچار یکسری موانع قانونی هستیم که در حال برطرف کردن مشکلات هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه دستگاه «آنژیوگرافی» با همراهی و مشارکت خیرین و مسئولان تهیه شده است، خاطر نشان کرد: این دستگاه زودتر از زمان موعد درخواست بدست ما رسید و پس از آن برای صدور مجوز از سوی سازمان انرژی اتمی برای کلینیک عمل قلب باز اقدام شد و امیدواریم این مهم در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.

این مسئول با اذعان به اینکه ساختمانی که قبلاَ بعنوان «آنژیوگرافی» آماده شده بود برای مدل دیگری از دستگاه بود که با رایزنی‌های انجام شده، مدل مدرن‌تری تقاضا شد که تغییر نوع دستگاه منجر به آن شد تا تغییر محل استقرار دستگاه زمان‌گیر شود، ادامه داد: حداکثر تا ۳ الی ۴ ماه آتی دستگاه آنژیوگرافی وارد مدار می‌شود.

وی درباره پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه پس از آنکه دارای کد اعتباری شد، یک‌سوم اعتبار اختصاص‌یافته، واریز شد و در جلسه اخیر این پروژه صرف آماده‌سازی زیرساخت و گاز می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر ۵٫۵ میلیارد تومان واریز شده است.

سلمان‌پور با اشاره به اینکه بودجه سالانه صرفاَ برای ساختمان آموزشی خواهد بود، گفت: برای ساختمان استادسرا ۵٫۵ میلیارد تومان دیگر به وزارتخانه درخواست شده که خوشبختانه مورد موافقت وزارتخانه قرار گرفته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از موافقت اختصاص ۶٫۵ میلیارد تومان بودجه برای ساختمان غذا و دارو خبر داد و افزود: مجموع بودجه درنظر گرفته شده، بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در سال جاری برای پردیس هزینه خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “راه‌اندازی دستگاه «آنژیوگرافی» بیمارستان لار تا ۴ ماه آینده”

  1. خدمت دکتر سلمانپور گفت:

    آقای دکتر. سلمانپور. از امکانات برای. سایر شهرستانهای زیر مجموعه چه خبر برای. اوز. برای. خنج چه خبر ؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین