شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

با پیگیری “نماینده”، “خیرین” و “دولت” گراش تنها دارنده پیشرفته‌ترین دستگاه سی‌تی‌اسکن دنیا در جنوب کشور شد

با پیگیری “نماینده”، “خیرین” و “دولت” گراش تنها دارنده پیشرفته‌ترین دستگاه سی‌تی‌اسکن دنیا در جنوب کشور شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، دستگاه سی‌تی‌اسکن…

با پیگیری “نماینده”، “خیرین” و “دولت” گراش تنها دارنده پیشرفته‌ترین دستگاه سی‌تی‌اسکن دنیا در جنوب کشور شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، دستگاه سی‌تی‌اسکن ۲۵۶ اسلایس که پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگاه سی‌تی‌اسکن در دنیاست با پیگیری‌های نماینده و مسئولان دانشکده علوم پزشکی گراش وارد این شهرستان شد.

این دستگاه با تامین اعتبار از سوی خیرین و دولت خریداری شده و باتوجه به اینکه مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) گراش تنها مرکز برخوردار از این دستگاه در جنوب کشور است، چندین استان را پوشش خواهد داد.

حسین‌زاده ضمن تشکر از دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان آن وزارتخانه بیان داشت: نقش خیرین در تامین این دستگاه نقش مهم و ویژه بود. بنده بر خود لازم می‌دانم از موسسه خیریه بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش و نیز از سایر خیرین عزیز و بزرگوار که برخی از آن‌ها به دیدار حضرت حق شتافتند همچون حاج حسن سراجی  و سایر خیرین و نیز خیرین جوان قدردانی کنم.

وی همچنین از تلاش‌های دکتر عبداللهی رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش و معاونین و مسئولین دانشکده علوم پزشکی گراش از جمله، دکتر خالقی، مهندس یحیایی، دکتر محقق و دکتر محسن‌زاده و سایر مسئولین این دانشکده قدردانی کرد.

با نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن ۲۵۶ اسلایسی خدمات فوق‌العاده‌ای در زمینه بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های مغزی مانند سکته‌ها و تشخیص زودهنگام آن‌ها و همچنین در مواردی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان در بیمارستان گراش ارائه خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین