جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار مدیر حوزه علمیه لارستان با بزرگان حوزه علمیه کشور

مدیر حوزه علمیه لارستان با بزرگان حوزه علمیه کشور دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش میلاد لارستان، در سفری که حجه الاسلام والمسلمین رضایی، مدیر حوزه علمیه لارستان…

مدیر حوزه علمیه لارستان با بزرگان حوزه علمیه کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش میلاد لارستان، در سفری که حجه الاسلام والمسلمین رضایی، مدیر حوزه علمیه لارستان به قم داشتند با بزرگان حوزه علمیه من جمله آیت الله اعرافی (مدیر حوزه علمیه کشور و فقیه شورای نگهبان)  و آیت الله بوشهری دامت برکاتهما (رئیس شورای عالی حوزه و امام جمعه قم) دیدار کردند.

در این دیدار مدیر حوزه علمیه لارستان ضمن بیان ظرفیت ها و چالش های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه امام علی بن ابی طالب لارستان علیه السلام، سلام مردم و امام جمعه محترم لارستان را ابلاغ نموده و با تبیین جایگاه ویژه منطقه لارستان بزرگ و ارائه برنامه های مکتوب و اقدامات انجام شده خواستار مساعدت و همراهی بیشتر بزرگان با حوزه مرکزی و استراتژیک لارستان شدند.

در ادامه این دیدار مدیر حوزه علمیه کشور ضمن بزرگداشت مقام آیت الله العظمی سید عبدالحسین لاری و آیت الله آیت اللهی قدس سرهما، از امام جمعه محترم لارستان جناب حجه الاسلام والمسلمین موسوی خرم زید عزه تشکر نموده و ضمن ابلاغ سلام خود به مردم شریف لارستان، از مردم و مسئولین خواستار حمایت های بیش از پیش از میراث بزرگان خود نمودند و تاکید داشتند تا با مشارکت هرچه بیشتر در راستای پویایی و شکوفایی این گوهر بجا مانده از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

آیت الله اعرافی ضمن تاکید بر تدوین سند چشم انداز تحولی و در دستور کار قرار دادن آن جهت اعتلای حوزه علمیه لارستان، بیان داشتند جهت تقویت علمی طلاب گروه های علمی تشکیل شود.

در ادامه دیدارهای انجام شده، آیت الله بوشهری نیز ضمن ابلاغ سلام خود به مردم لارستان دستور پیگیری مشکلات و مسائل مطرح شده در شورای عالی حوزه علمیه کشور صادر کرده و قول مساعدت بیش از پیش دادند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین