سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 26

راهیابی مسیح مسیح‌زاده لاری به بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم کوتاه اصفهان

میلاد لارستان: فیلم کوتاه «‌به هرحال» ساخته مسیح مسیح‌زاده لاری به بخش مسابقه نوعی نگاه پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان راه یافت.

 فیلم کوتاه «‌به هرحال» ساخته مسیح مسیح‌زاده لاری به بخش مسابقه نوعی نگاه پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان راه یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، فیلم کوتاه «‌به هرحال» اقتباسی است از داستان کوتاهی نوشته انسیه ملکان که در کتابی تحت همین عنوان در سال١٣٩١ به چاپ رسیده است.

این فیلم در منطقه شش پیر شهرستان سپیدان در سال ١٣٩٢-٩٣ تصویربرداری شده است. این فیلم روایت زنی جوان است که سال‌ها در انتظار بازگشت همسر خود به سر می‌برد. او مدام در حال مرور خاطرات گذشته خویش است و زندگی‌اش در فضایی ذهنی می‌گذرد.

مسیح مسیح زاده لاری متولد شهر شیراز است که تحصیلات خود در رشته کارگردانی تئاتر تا مقطع کارشناسی و رشته روانشناسی عمومی تا مقطع کارشناسی‌‌ارشد را به پایان رساند. این فیلمساز جوان دوره‌های کارگردانی سینما را نزد اساتیدی همچون محمدرضا اصلانی، همایون اسعدیان، فرزاد موتمن و سعید عقیقی پشت سر گذاشته است.

جشنواره ملی حسنات از سال ۱۳۸۹ به‌منظور گسترش هرچه بیشتر فرهنگ احسان و نیکوکاری و سنّت خیراندیشی، همیاری، نوع دوستی و همـدلی در میـان مردم به ویژه جوانان در قالب فیلم‌های کوتاه برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین