جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

از ظرفیت بانوان مستعد و متخصص استفاده می‌شود

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار گفت: تلاش خواهیم کرد در سطوح مدیریتی و تصمیم گیری های کلان شهری و منطقه ای از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های…

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار گفت: تلاش خواهیم کرد در سطوح مدیریتی و تصمیم گیری های کلان شهری و منطقه ای از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های بانوان مستعد و توانمند و متخصص لارستان بهره  بگیریم.

به گزارش میلاد لارستان، نخستین جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار به مدیریت رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار و با حضور باقریه مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری لارستان و پیرمراد مسئول بسیج ادارات لارستان برگزار شد.

در این نشست سحر یادگارفرد بعنوان رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار با اشاره به نقش حیاتی زنان در پیشبرد و توسعه لارستان اظهار داشت: بانوان لارستان به لحاظ حقوق اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تفاوتی با مردان ندارند و انچه برای من اهمیت دارد توانمندی ، تخصص و لیاقت آنهاست.

وی ادامه داد : تلاش خواهیم کرد در سطوح مدیریتی و تصمیم گیری های کلان شهری و منطقه ای از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های بانوان مستعد و توانمند و متخصص لارستان بهره  بگیریم.

یادگارفرد عنوان کرد: پیگیر حقوق و امورات بانوان کل منطقه و محلات شهری لار خواهم بود و از حقوق بانوان دفاع خواهم کرد.

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار تصریح کرد: باید حضور زنان را در فضای شهری زیر ذره بین قرار داد . کافی است کمیت و کیفیت حضور زنان در فضای عمومی علی الخصوص در خیابان ها ،پارک ها ،مسیرهای پیاده روی و مبلمان های شهری را برای حضور زنان پررنگ تر در نظر گرفت و نقش زنان را در ایده های شهری پر نقش تر کرد.

وی از همه بانوان فعال منطقه لارستان در عرصه های مختلف استدعا دارم که هر طرح و برنامه ای جهت ارتقا و ضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و مدیریت شهری را دارا می باشند با کمال میل پذیرا هستیم و در حد توان و مقدورات نسبت به عملیاتی کردن ان گام بر می داریم .

در ادامه نفر از بانوان به نام‌های سلمانپور به عنوان مشاور فرهنگی اجتماعی، حیران به عنوان مشاور روان شناسی، جعفری بعنوان مشاور ورزشی، سعدی پور بعنوان مشاور حقوقی و  رحیمی نژادان و حیدری بعنوان مشاور صنایع دستی انتخاب شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین