سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تجلیل از ۱۱۰ بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی لارستان

در مراسمی با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان از  ۱۱۰ بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان، با حضور امام جمعه لارستان، فرماندار…

در مراسمی با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان از  ۱۱۰ بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان، با حضور امام جمعه لارستان، فرماندار ویژه لارستان و جمعی از بانوان، مراسم جشن سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، تحت عنوان «میم مثل مادر» در لارستان برگزار شد.

در این مراسم از ۱۱۰ بانوی در خور تحسین که در حوزه های مختلف خوش درخشیده بودند اعم از بانوان خادم الشهداء کانون فرهنگی مذهبی گلزار مطهر شهداء، رابطین بانوان ادارات لارستان و بانویی که بیشترین اهدا کننده خون بوده است، با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

امام جمعه لارستان در این مراسم در سخنانی با استناد به روایات به بیان جایگاه والای حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام پرداخت و توجه به جامعیت شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها بعنوان الگوی زن مسلمان را نیاز همیشگی جامعه بانوان برشمرد و گفت: فاطمه زهرا (س) از چنان عظمتی برخوردار بود که هیچ یک از ابعاد شخصیتی ایشان مانع از بعد دیگر نشد، آنحضرت بنده خوب خداوند در سطح عالی بود و در عین حال مادر، همسر و زن مسلمان نمونه بود و با همه این اوصاف یک فعال اجتماعی در دفاع از امام جامعه اسلامی و ولایت بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین