شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فرماندار گراش:زمینه‌های توسعه گردشگری سلامت در شهرستان فراهم است

فرماندار گراش استان فارس گفت: توسعه گردشگری سلامت به عنوان یکی از اولویت ها و راهبردها در دستور کار متولیان و دانشکده علوم پزشکی این شهرستان قرار گیرد زیرا زمینه…

فرماندار گراش استان فارس گفت: توسعه گردشگری سلامت به عنوان یکی از اولویت ها و راهبردها در دستور کار متولیان و دانشکده علوم پزشکی این شهرستان قرار گیرد زیرا زمینه های آن فراهم است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا غلامپور در نشست بررسی مصوبات سفر اعضای هیات دولت در شهرستان گراش اعلام کرد: دولت سیزدهم یکی از اولویت های خود را توسعه صنعت گردشگری در ابعاد مختلف به ویژه توریسم سلامت عنوان کرده و رییس جمهوری نیز بارها در سفر اخیر خود به استان ر این زمینه تاکید داشته است.

فرماندار گراش گفت: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجهی که شهرستان در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی دارد، شرایط برای توسعه گردشگری سلامت در گراش فراهم است و می توان از این ظرفیت برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه بهداشت و درمان توسعه زیرساخت‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: گردشگری سلامت محور توسعه‌ گراش است و این با مشارکت جدی خیرین و ظرفیت‌های خوبی که در شهرستان برای ارائه خدمات پزشکی به  شهرستان‌ها، استان‌های همجوار و کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود دارد امکان پذیر است.

غلام پور بیان کرد: تجربه تلخ کرونا باعث شد بسیاری از نیازهای منطقه در خصوص امکانات و تجهیزات درمانی شناسایی شود و با توجه به اینکه امروز یکی از چهره‌ای تاثیر گذار حوزه بهداشت و درمان کشور سکان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را بر عهده گرفته است، بدون شک از این فرصت حضور استاندار  که خود از پزشکان مجرب و افتخارات استان فارس است بهره خواهیم برد و با تشویق مشارکت بیشتر سرمایه گذاران، خیرین و حمایت همه جانبه دولت، زمینه توسعه صنعت گردشگری سلامت در شهرستان را فراهم می‌کنیم.

فرماندار گراش گفت: همچنین چندین موضوع محوری در جلسه شورای اداری با وزیر بهداشت به عنوان نماینده رییس جمهوری در شهرستان های جنوبی فارس مورد تاکید قرار گرفت که باید دستگاه های متولی به طور مستمر این موضوعات و خواسته های شهرستان را رصد کنند.

وی افزود: بهره برداری از پروژه آبرسانی به بخش ارد و شروع عملیات آبرسانی به بخش مرکزی، تکمیل پروژه احداث تونل شهدای خلیج فارس، تکمیل پروژه ساخت مجتمع اداری، تکمیل پروژه های راهسازی به ویژه محور گراش- چک چک، ارد -مز، احداث کمربندی شهر گراش و بهسازی محور فداغ-خلیلی از دیگر طرح ها و خواسته های مطرح شده در سفر اخیر هیات دولت به شهرستان گراش بود.

غلام پور گفت: استقرار و ارتقای ادارات و نهادهای دولتی در مرکز شهرستان، اصلاح تعرفه برق با توجه در شهرستان با توجه گرمسیری بودن منطقه، توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مرکز بخش‌ها و روستاهای تابعه شهرستان، ارایه تسهیلات سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی توجه به زیرساخت‌های بهداشت و درمان در روستاها از دیگر موارد مطرح شده در جلسه با دولتمردان دولت سیزدهم بود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین