سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

فراخوان سومین جشنواره عکس کشوری کِرَسم اوز اعلام شد

میلاد لارستان: جشنواره عکس کشوری کِرَسم اوز در سطح کشوری و با موضوع خانواده برگزار می‌شود.

جشنواره عکس کشوری کِرَسم اوز در سطح کشوری و با موضوع خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، انجمن غیردولتی عکاسی اوز، پس از برگزاری دو دوره جشنواره منطقه‌ای عکس با هدف ارتقای سطح عکاسی در بخش اوز و جنوب استان فارس، در سال سوم این جشنواره را در سطح کشوری و با موضوع «خانواده» برگزار می‌کند.

کِرَسم در زبان اوزی به معنای شبنم یخ زده‌ صبحگاهی است و این جشنواره به صورت مستقل و در سه بخش اصلی با موضوع خانواده، بخش ویژه با موضوع اوز بزرگداشت استاد ارفعی و بخش عکس‌نوشت بزرگداشت تائب اوزی در ۷ فروردین ۹۵ همزمان با روز اوز برگزار می‌شود.

هر عکاس می‌تواند در بخش‌های مختلف ۵ عکس ارسال کند، آثار می‌توانند به صورت تک عکس یا مجموعه ۳ تا ۷  عکس ارسال شوند.  شرکت در جشنواره برای عموم هنرمندان در گروه‌های سنی مختلف و کلیه عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است ولی بخش اوز مخصوص عکاسان اهل و یا ساکن بخش اوز است.

مهلت ارسال آثار تا ساعت ۲۴ روز ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ است و این زمان تمدید نمی‌شود. داوری آثار در هفته آخر اسفندماه ۱۳۹۴ انجام و اختتامیه و اهدای جوایز برتر در ۷ فروردین ۱۳۹۵ همزمان با «روز اوز» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس Evazphoto.ir ارسال کنند و عکس‌های ارسالی نباید دارای امضا، نشان، پاسپارتو، حاشیه، قاب، لوگو و هرگونه نشانه تصویری باشد.

عکس‌های ارسالی می‌توانند شامل همه‌ ژانرهای عکاسی باشند و ویرایش نرم‌افزاری و چیدمان در زمان عکاسی مجاز است. عکس‌ها می‌توانند فتومونتاژ و ترکیبی یا مستند باشند و با موبایل یا دوربین ثبت شده باشد .اثر ارسالی نباید از حالت عکس خارج شود.

آثار برتر جشنواره‌های مختلف نمی‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا مونوکروم باشند. فرمت عکس‌های ارسالی باید jpeg  و سایز عکس‌ها ۱۵۰۰ پیکسل (در ضلع بزرگ عکس) باشد.

حجم هر فایل ارسالی نباید بیشتر از ۱ مگابایت باشد و در صورت ارسال عکس‌ها در سایزی مغایر با اندازه‌ اعلام شده، سایت به‌صورت خودکار سایز عکس‌ها را تغییر می‌دهد و مسئولیت افت کیفیت عکس‌ها متوجه جشنواره نیست.

پوستر این جشنواره با حضور مسئولان شهرستان و هنرمندان پیشکسوت این عرصه رونمایی شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین