شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازديد ميدانى مديركل راه لارستان از پروژه‌هاى خيرساز راهسازى روستاى كاريان

مدير كل راه و شهرسازى لارستان از پروژه هاى راهسازى خيرساز در روستايى كاريان بازديد كرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى…

مدير كل راه و شهرسازى لارستان از پروژه هاى راهسازى خيرساز در روستايى كاريان بازديد كرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، حسن شبانى در حاشیه این بازدید اظهار داشت : در حال حاضر در روستاى كاريان چند پروژه توسط خیرین به صورت مشارکتی اجرا می‌شود و پویش راه افتاده برای بهسازى و تكميل اين پروژه ها توسط خيران نيك انديش و اقدمات گسترده آنها می تواند به عنوان یک نماد ارزشمند از ورود خیران در جاده ها، شرایط را برای فراگیر شدن این طرح در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان فراهم كند.

شبانى ادامه داد: پروژه بلوار جنوبی کاریان بطول ۴.۵ کیلومترجهت اتصال كاريان به راه اصلى ديگ اشكن به همت خير راهساز روستاى كاريان جناب آقاى افشارى بهمن بيگلو و با مشاركت اداره كل راه و شهرسازى لارستان در حال تكميل است كه تاكنون ۶ دستگاه ابنیه در اين محور ساخته شده و عمليات خاکریزی و خاکبرداری به صورت کامل انجام شده و صرفا اساس و زیر اساس و آسفالت اين قطعه نيز باقی مانده است.

وى تاكيد كرد: پروژه بلوار شمالی کاریان بطول ۲ کیلومتر كه از سمت خروجى روستاى كاريان به سمت ميدان احمد محمودى در حال انجام است ،مى تواند زمينه ساز توسعه ى زيرساخت هاى اين روستا شود.

این مسئول با اشاره به اينكه در پروژه بلوار شمالى خير نيك انديش جناب آقاى محمدى در راستاى اين امر مبالغى در نظر گرفته است، افزود: در پروژه هاى مشاركتى كه با خيرين تفاهم نامه آن منعقد مى شود، کارهای زیرسازی را خیرین انجام می‌دهند و هزینه‌روسازی شامل قیرپاشی و آسفالت‌ریزی و نصب علائم و تجهيزات ايمنى را که حدود نیمی از هزینه راهسازی است، دولت انجام می‌دهد.

مدير كل راه و شهرسازى لارستان در پايان خاطر نشان كرد: بلوار ورودى روستاى هرم بطول ۲.۵ کیلومتر توسط خيرين در مرحله برداشت نخاله های کناره راه و بستر سازی جهت بهسازى است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین