شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تکمیل پروژه ورودی روستای کاریان در شهرستان جویم

  مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تکمیل پروژه ورودی روستای کاریان در شهرستان جویم به طول ۴.۵ کیلومتر با مشارکت خیر راهساز خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

 

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تکمیل پروژه ورودی روستای کاریان در شهرستان جویم به طول ۴.۵ کیلومتر با مشارکت خیر راهساز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن شبانی از شروع عملیات اجرایی آسفالت جهت تکمیل پروژه جاده کاریان به طول ۴/۵ کیلومتر با مشارکت خیر راهساز خبر داد.

شبانی با بیان اینکه در راستای تفاهم نامه بین این اداره کل و خیر راهساز (آقای افشاری بهمن بیگلو) پروژه ورودی روستای کاریان از شهرستان جویم در حال تکمیل است، افزود: این پروژه به طول ۴/۵ کیلومتر در ادامه ی بزرگترین پروژه ی خیر ساز دیگ اشکن – خنج – کاریان قرار دارد که انتهای پروژه ی جاده ی دیگ اشکن را به ورودی روستای کاریان وصل خواهد کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستـان همچنین تصریح کرد : براساس تفاهم نامه با خیرین، ٥٠ درصد هزینه ها شامل زیرسازی و ابنیه فنی پروژه با خیر بزرگوار بوده و ٥٠ درصد مابقی از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان بابت قیرپاشی و آسفالت هزینه شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین