جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در کانون‌های مساجد جنوب فارس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد قرآنی در جنوب فارس خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان…

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد قرآنی در جنوب فارس خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان در جنوب فارس برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت در یک نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن، مردم و کشف استعدادهای مردمی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات دانست و افرود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، پیش‌بینی‌های خوبی برای بهره‌مندی از فضای مجازی به صورت ارسال فایل برای اجرای این دوره از مسابقات شده است که از دیگر گزینه‌های شیوه‌نامه اجرایی، در صورت مساعد شدن شرایط کرونا این مسابقات به صورت حضوری برگزار شود.

اخوت اضافه کرد: علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی را دارند ۳۰ آذر ۱۴۰۰ آخرین فرصت است تا نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه هیئت داوران استانی در جنوب فارس تشکیل شده است، افزود: نفرات برتر مرحله استانی در دی‌ماه معرفی می‌شوند و نفرات برگزیده به مرحله کشوری که اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند، یادآور شد: «مدهامّتان» کوچکترین آیه قرآن مجید که در سوره الرحمن آمده است و ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مسابقات قرآنی را به این عنوان مدهامّتان نامگذاری کرده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین