پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در بیرم

مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان جنوب فارس در بیرم برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان مرحله استانی ، جنوب فارس…

مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان جنوب فارس در بیرم برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان مرحله استانی ، جنوب فارس در بخش بیرم به میزبانی *کانون قرآن امام محمد باقر(ع) واقع در مسجد النبی(ص) با حضور مسئولین ادارات، دانش آموزان قرآنی و اولیا برگزار شد.

به گفته حمید گلخنتاب ، دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان در جنوب فارس، تعداد ۴۵۰ نفر نسبت به ثبت نام اقدام کرده که بیش از ۳۵۰ نفر از ثبت نام کنندگان از بخش بیرم ، دارالاولیا لارستان بودند .

این مسابقات در پنج رشته قرآنی شامل : حفظ جز سی ام و حفظ کل قرآن – قرائت ترتیل – صوت – اذان – نقاشی برای دو گروه سنی هفت تا شانزده سال و شانزده سال تا سی سال و در دو گروه برادران و خواهران برگزار گردید که در پایان از هر رشته یک نفر به عنوان فرد برگزیده مجوز حضور در مسابقات مرحله کشوری که اردیبهشت ماه ۹۸ در شهر مقدس مشهد برگزار می شود را کسب خواهد کرد.

نتایج مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

شایان ذکر می باشد که این مسابقات و در این سطح برای اولین بار در بخش بیرم برگزار شد  که مسئولین جشنواره و داوران و بازرسان رضایت مندی خود نسبت به میزبانی را اعلام کردند.

در ادامه لوح تقدیری به شیخ محمد غلامی بعنوان امام جماعت و مبلغ فرهنگی برتر و همچنین آقای اکبر نظری به عنوان سرپرست و مربی سرود فعال در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی مساجد اهدا شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین