جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

فرهنگ بسیجی در هر عرصه ای نماد عزت و اقتدار است

امام جمعه لارستان در دیدار با بسیجیان گفت: فرهنگ بسیجی در هر عرصه ای که بروز و ظهور پیدا کرد، آن عرصه نماد عزت و اقتدار و عظمت شد. به گزارش…

امام جمعه لارستان در دیدار با بسیجیان گفت: فرهنگ بسیجی در هر عرصه ای که بروز و ظهور پیدا کرد، آن عرصه نماد عزت و اقتدار و عظمت شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، شامگاه شنبه۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰، به مناسبت هفته مبارک بسیج، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لارستان به همراه جمعی از پاسداران و بسیجیان و تنی چند از مسئولین شهرستان با امام جمعه محترم لارستان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم امام جمعه لارستان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته مبارک بسیج از تلاشها و اقدامات سرهنگ افسری فرمانده سپاه و آحاد بسیجیان لارستان تشکر و قدردانی نمود و در ادامه با قرائت پیام حضرت امام خمینی رحمت الله علیه که در  تاریخ دوم آذرماه سال ۱۳۶۷ به مناسبت تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب صادر نمودند ،تعابیر بلند و پر محتوای آن را نشان از بلند نظری و جایگاه والا و با عظمت بسیج و تفکر بسیجی در منظر امام دانست و افزود: این عناوین و ویژگی های منحصر به فرد امام نسبت به بسیجیان و تفکر بسیجی، ضمن اینکه عطوفت و عشق و علاقه ایشان را به بسیج و بسیجی نشان می‌دهد از طرفی برای همه ما به عنوان بسیجی مسئولیت آور است و مسئولیت ما امروز حرکت در مسیر رهبری است که ادامه‌دهنده مسیر امام راحل و مبین اندیشه‌های آن بزرگوار است.

وی در ادامه تصریح کرد: راهبردی که امروز رهبری برای ما تبیین فرمودند،حرکت به سمت تشکیل تمدن اسلامی با بهره گیری از نقشه ی راهی است که در بیانیه گام دوم انقلاب برای همگی ما ترسیم نمودند و بسیج به عنوان پیشگامان رهایی بشریت از دست استکبار جهانی باید با عمل به توصیه های رهبری در این بیانیه، پرچم دار حرکت به سوی افق غیرت آفرین برای جامعه اسلامی و بشریت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج و فرهنگ بسیجی محدود به یک عرصه خاص نمی شود گفت: بسیج یک فرهنگ است که تجلی آن در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، سازندگی و بازسازی کشور، محرومیت زدایی و مردم یاری ،علم و فناوری و غیره با برکت و پیروزی همراه بوده و فرهنگ بسیجی در هر عرصه ای که بروز و ظهور پیدا کرد، آن عرصه نماد عزت و اقتدار و عظمت گشته است.

امام جمعه لارستان در پایان از آمادگی نهاد امامت جمعه شهرستان برای در اختیار قرار دادن ظرفیت های این نهاد به مجموعه بسیج در جهت تقویت جریان ارزشی و انقلابی در لارستان خبر داد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از اقدامات و فعالیت های بسیج در لارستان بزرگ ارائه کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین