شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بصیرت، اخلاص و عمل‌بهنگام سه عنصر یک بسیجی است؛ این عزت نصیب فلسطین شد که درس عبرت به غربی ها بدهد

امام جمعه لار این استاد حوزه و دانشگاه بصیرت، اخلاص و عمل‌بهنگام را سه عنصر مهم در یک نیروی بسیجی برشمرد و گفت: این سه عنصر را باید همیشه با…

امام جمعه لار این استاد حوزه و دانشگاه بصیرت، اخلاص و عمل‌بهنگام را سه عنصر مهم در یک نیروی بسیجی برشمرد و گفت: این سه عنصر را باید همیشه با یکدیگر توأم کنید و در نظر داشته باشید.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی به تبیین جایگاه ولایت‌فقیه براساس روایات و استناد به بیانات حضرت امام(ره) پرداخت و در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج از تلاش‌های جهادی بسیجیان در سطح لارستان در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت:‌ بسیج بنا به فرموده مقام معظم رهبری، مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین، فداکارترین و آماده بکارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن کشور در آن جمع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بسیجی در هر عرصه‌ای که نیاز ببیند، حضور دارد، افزود: بسیجی در جنگ تحمیلی نقشی ایفا کرد، در کمک به محرومان، سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان یا کرونا حضور دارند.

امام جمعه لار با اذعان به اینکه بسیج یک عرصه عمومی است و مختص به یک قشر، بخش‌های جغرافیایی، زمان و مکان خاص نیست، تصریح کرد: همه آنها که اعتقاد به اسلام ناب محمدی(ص) دارند، همه بسیجی‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه بصیرت، اخلاص و عمل‌بهنگام را سه عنصر مهم در یک نیروی بسیجی برشمرد و خاطر نشان کرد: این سه عنصر را باید همیشه با یکدیگر توأم کنید و در نظر داشته باشید.

وی با بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ورزشکاران، با اذعان به اینکه رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد، ادامه داد: حماس به عنوان یک گروه مبارز، قیام لله کردند و خدا به قیامشان برکت داد و کاری کردند که ارتش‌های کشورهای عربی نتوانستند بکنند و ارتش صهیونیستی را با آن همه امکانات ضربه فنی کند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش آتش‌بس و پذیرش شروط حماس شود، عنوان کرد: این آتش‌بس به مدت ۴ روز و تبادل اُسرا خواهد بود و رژیم صهیونیستی متعهد شد که تجهیزات نظامی خود را در غزه جابجا نکند.

امام جمعه لار علت دست‌بکار شدن گروه‌های فلسطینی برای مقابله با رژیم صهیونیستی را بی‌اثر بودن اقدامات سیاسی و بی‌اثر بودن قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل دانست و یادآور شد: مردم فلسطین به ایمان خود تکیه کردند و خداوند این عزت را نصیب آنها کرد تا درسی برای دولت عربی باشد که با این همه امکانات اینگونه ذلیلانه به این قضیه ورود کردند تا این شرمندگی برای کشورهای اسلامی و عربی باقی بماند که در برابر کشتار بی‌رحمانه مظلومانه سکوت کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت و دولت ایران و جبهه مقاومت در حادثه اخیر غزه سربلند بیرون آمد و بار دیگر اُبهت آمریکا شکسته شد، افزود: هیچ‌کس جرآت حمله به پایگاه‌های آمریکا نداشت و نخستین‌بار پس از شهادت حاج قاسم در عین‌الاسد صورت گرفت و تا این اواخر بیش از ۶۰ بار پایگاه‌های آمریکا مورد هدف قرار گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین