شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

لارستان پیشرو در اجرای طرح کشت قراردادی گندم

معاون فنی و اجرایی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان گفت : این شهرستان با انعقاد قرارداد  ۳۰۰۸ هکتار کشت گندم قراردادی تاکنون ، بیشترین سطح را در استان…

معاون فنی و اجرایی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان گفت : این شهرستان با انعقاد قرارداد  ۳۰۰۸ هکتار کشت گندم قراردادی تاکنون ، بیشترین سطح را در استان فارس به خود اختصاص داده است .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان ، علی سعیدی نژاد ابراز کرد : محقق شدن این امر به واسطه تلاش و کوشش همکاران مراکز جهاد کشاورزی و تعاونی های کشاورزی  تابعه سطح شهرستان و همچنین استقبال خوب کشاورزان پیشرو و فهیم لارستان بوده است .

در این طرح نهاده ها و خدمات موردنیاز بهره بردار ، شامل (کودهای پایه و سرک، بیمه و … ) به صورت امانی در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

به گفته وی با توجه به سیاستهای حمایتی وزارت مطبوع از تولید محصولات کشاورزی هدف از اجرای طرح کشت قراردادی پشتیبانی از تولیدکنندگان و کشاورزان گندم کار در مراحل کاشت ، داشت و برداشت و همچنین افزایش بهره وری از منابع آب و خاک و افزایش کیفیت محصول گندم است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین