پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

رتبه دوم لارستان در استان فارس در زمینه خرید تضمینی گندم از کشاورزان

مدیر تعاون روستایی استان فارس گفت: خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاون روستایی استان فارس از مرز ۳۳۶هزار تن عبور کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایلنا، حمید…

مدیر تعاون روستایی استان فارس گفت: خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاون روستایی استان فارس از مرز ۳۳۶هزار تن عبور کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایلنا، حمید رشیدی افزود: امسال خرید تضمینی گندم توسط یکصد مرکز شبکه تعاون روستایی استان در سطح ۳۷ شهرستان در حال انجام است و  تاکنون ۳۳۶هزار تن در این مراکز گندم خریداری شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های فسا با ۳۴هزار و ۶۰۰ تن، لارستان با ۳۰ هزار تن و مرودشت با ۲۸ هزار تن بیشترین میزان خرید گندم را در سطح شبکه تعاون روستایی استان  به خود اختصاص داده‌اند، افزود: تاکنون ۴۳۰ هزار تن گندم در استان با نرخ تضمینی خریداری شده است.

رشیدی اظهار کرد: خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاون روستایی استان با تلاش شبانه روزی همکاران ادارات شهرستان ها و تشکل‌های مربوطه و براساس دستورالعمل‌ها و با دقت  انجام می‌گیرد تا کشاورزان استان با آرامش و بدون دغدغه حاصل دسترنج خود را تحویل دولت دهند.

مدیر تعاون روستایی استان فارس یادآور شد: سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم در سطح استان بیش از یک میلیون تن بود که از این میزان، حدود ۶۵ درصد خرید توسط شبکه تعاون روستایی از کشاورزان تحویل گرفته شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین