سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مذاکره برای لغو تحریم هاست نه مذاکره هسته ای

  امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه در دولت قبل ایران تعهدات خود را کامل انجام داد و حالا نوبت طرفهای غربی و آمریکا است که به تعهدات…

 

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه در دولت قبل ایران تعهدات خود را کامل انجام داد و حالا نوبت طرفهای غربی و آمریکا است که به تعهدات خود عمل کنند، اضافه کرد: در واقع الان مذاکره برای لغو تحریم هاست نه مذاکره هسته ای.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی با بیان اینکه دولت در این چندماهه نشان داده در عرصه های مختلف کارهای خوبی را صورت داده است، اظهار داشت: امید به بهبود شرایط اقتصادی کشور و بازگشت عزت هر چه بیشتر به نظام اسلامی افزایش یافته است.

وی با ابراز خرسندی نسبت به اینکه دولت آیت الله رئیسی پاندمی کرونا را به خوبی مدیریت کرده و مرگ قریب به ۷۰۰ نفر در روز به حدود ۸۰ نفر در روز کاهش یافته است، افزود: خوشبختانه واکسن به مقدار کافی جهت تزریق در اختیار مردم قرار گرفته و این در حالی رخ داده که این دولت واردات واکسن را در گرو  FATFو مذاکرات قرار نداده است.

امام جمعه موقت لارستان ضمن تبریک روز دانشجو، با اشاره به اینکه دانشجویان در مبارزه با استکبار جهانی آمریکا خوش درخشیده اند، تصریح کرد: از جمله این اقدامات می توان به تظاهرات ضد آمریکائی در ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲، مبارزه ضد آمریکایی در قضیه انجمن های ایالتی و ولایتی در سال ۱۳۴۱، مبارزه دانشجویان با آمریکا در ماجرای کاپیتولاسیون و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: در بین دانشجویان شهدای مدافع حرم، شهدای عرصه امنیت و شهدای عرصه سلامت دیده می شود.

وی با اذعان به اینکه آمریکا از برجام خارج شده است اما نظام اسلامی ایران را تهدید می کند که اگر ایران به توافق بازنگردد دارای گزینه های جایگزین است، تاکید کرد: آمریکا باید بداند قدرت سخت و نرمش در دنیا کم شده است.

حجت الاسلام رمصانی با بیان اینکه آمریکا در منطقه غرب آسیا زمین گیر شده است، ادامه داد: دولت سیزدهم مذاکرات را با هدف لغو تحریم ها شروع کرده است.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه در دولت قبل ایران تعهدات خود را کامل انجام داد و حالا نوبت طرفهای غربی و آمریکا است که به تعهدات خود عمل کنند، اضافه کرد: در واقع الان مذاکره برای لغو تحریم هاست نه مذاکره هسته ای.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “مذاکره برای لغو تحریم هاست نه مذاکره هسته ای”

  1. لاری گفت:

    دراین چند ماهه آقای رییسی چ ه گشایشی برای کارهای اقتصادی کرده اند جنسها ارزان تر شده بیکاری کمتر شده املاک ارزان تر شده افق روشنی برای جوانها باز شده است اصولاً همه این کارها مگر با دست خالی ودر بی پولی میشود انجام داد

  2. واقع بین لاری گفت:

    اینشالله که تحریم ها لغو شود دگر بیشتر اقشار مردم از پای افتاده اند زندگی کردن وتهیه مایحتاج روزمره مردم دچار مشکل شده است ولی اما در یک مذاکره چند جانبه دیگران هم نظر میدهند ومساله بده و بستان نظرات است تا به نتیجه ای برسند تنها به نظرات ما توجه نمی‌کنند

  3. ناشناس گفت:

    تا دست ازهسته ای بر نداریم تحریم ها بر داشته نمیشود

  4. تجربه. به ما می گوید گفت:

    هنر زندگی کردن در جامعه جهانی داشتن روابط خوب وسازنده با همه ممالک وانسانهاست واین روابط خوب منجر به سعادت و خوشبختی ملت ایران میشود وگرنه مملکت در گرداب مشکلات وبد بختی می افتد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین