جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
امام جمعه موقت لار

می‌بایست موضوع شرکت در انتخابات مجلس را جدی بگیریم

امام جمعه موقت لار با اشاره به اینکه مجلس در رأس امور است و سرنوشت در مجلس رقم می‌خورد، یادآور شد: تصویب قوانین و نظارت بر عملکردها برای اعتلای نظام…

امام جمعه موقت لار با اشاره به اینکه مجلس در رأس امور است و سرنوشت در مجلس رقم می‌خورد، یادآور شد: تصویب قوانین و نظارت بر عملکردها برای اعتلای نظام اسلامی و پیشرفت کشور به ویژه در مسائل اقتصادی در مجلس رقم می‌خورد و به همین دلیل می‌بایست موضوع شرکت در انتخابات مجلس را جدی بگیریم.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س)، این بانوی گران‌قدر را شجاع‌ترین زن عاشورایی معرفی کرد و اظهار داشت: دین ما مدیون ایثارگری‌های زینب‌کبری(س) است و به می‌بایست روز پرستار را به این قشر تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه بنا به اعترافات مقامات آمریکایی، کار این کشور به جایی رسیده است که بجای آنکه ایرانی‌ها از آمریکا بترسند، این آمریکایی‌ها هستند که از ایران می‌ترسند، افزود: از سال ۱۳۵۷ تاکنون انواع تهدیدات نظامی، فرهنگی و غیره نظیر جنگ تحمیلی، عَلم کردن منافقین مزدور، استفاده از ابزار رسانه‌ای و… علیه ملت ایران شکل گرفته و در همه آن آمریکا ناکام مانده است.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کردن تعطیلی شبکه بهایی «من‌وتو» به بهانه مشکلات مالی را یک حربه دانست و تصریح کرد: آمریکا و لندن برای این شبکه اهدافی تعیین کرده بودند و با وجود همه این هزینه، نتوانستند به اهداف خود دست یابند و به همین جهت برای ترسیم نقشه جدید، این شبکه را تعطیل کردند.

امام جمعه موقت لار با تجلیل از مقاومت چند دهه اخیر ملت ایران در برابر دسیسه‌های دشمن، خاطر نشان کرد: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران و نظام اسلامی است و خوشبختانه روز‌به‌روز در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی در حال تضعیف است و این گفته مسئولان این کشور است و با وجود تمام برنامه‌ریزی‌ها، مجبور به ترک خاک کشورهای عراق و افغانستان شدند و اکنون نیز پایگاه‌های این کشور در خاک‌های عراق و سوریه مورد هدف قرار می‌گیرد و نمی‌تواند دست به کاری بزند.

وی با اشاره به شکست آمریکا و اروپایی‌ها در جنگ اکراین، ادامه داد: در جنگ غزه آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه و غیره از رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حمایت کردند و همه گونه کمک فرستادند اما فقط یک گروه اندک به نام حماس اسرائیل را شکست دادند و کار بجایی رسیده که رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها، مساجد، مدارس و غیره را بمباران می‌کند و با کودک‌کشی بدنبال کسب پیروزی است.

حجت‌الاسلام رمضانی رژیم صهیونیستی را یک رکورددار در کشتار کودکان و نوزادان و زنان معرفی کرد و افزود: جنایات فجیع جلادان صهیونیستی پیش از جنگ اخیر ۲ هزار کودک بوده اما در ۴۰ روز گذشته ۵ هزار کودک و نوزاد را شهید کرده‌اند و این نشانه شکست آنان از حماس است.

امام جمعه موقت لار با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، عنوان کرد: در طی مدت گذشته روحیه اسلامی مبارزه و جهاد با اسرائیل یک لحظه صهیونیست‌ها را رها و راحت نخواهد گذاشت.

وی با اذعان به اینکه ۸۵ درصد خاک فلسطین در اشغال اسرائیل قرار دارد، گفت: براساس سیاست توسعه‌طلبانه و برخلاف قوانین بین‌المللی روند شهرک‌سازی برای یهودیان ادامه دارد و با تخریب خانه فلسطینی‌ها، فضای زندگی بر مردم را تنگ‌تر کرده‌اند و به همین دلیل راهی جز انجام طوفان‌الاقصی وجود ندارد و بدانیم که غزه ۱۶ سال در تحریم و محاصره قرار دارد.

حجت‌الاسلام‌ رمضانی با تأکید بر اینکه در پی حمله طوفان‌الاقصی روحیه شکست‌ناپذیری و روئین‌تن بودن رژیم صهیونیستی از دست رفته است، تصریح کرد: ایران اسلامی با صراحت، شجاعت و قاطعیت از حماس و دیگر گروه‌های مقاومت با افتخار حمایت می‌کند و این نشانه قدرت ایران است.

امام جمعه موقت لار با بیان اینکه سرنوشت نفت‌وگاز ایران را شرکت‌های خارجی رقم نمی‌زنند، کشت‌وصنعت ایران در دست دیگران نیست و صنعت هسته‌ای ایران به دست فرانسه و غیره نیست، تأکید کرد: نظام سلامت ایران وابسته به متخصصین بیگانه نیست و از طرفی برای ساختن یک سد یا نیروگاه و بزرگراه و تونل یا سیلوی گندم دست‌مان به سوی دانشمندان شرق و غرب دراز نیست و این عزت محصول استقامت است.

وی با ابراز خرسندی از حضور آگاهانه مردم در همه عرصه‌های گوناگون از جمله در صحنه سیاست و انتخابات، ادامه داد: انتخابات اسفندماه با حضور حداکثری ملت ایران چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی برگزار خواهد شد و به یاری خدا مجلس انقلابی در تراز نظام اسلامی شکل می‌گیرد.

امام جمعه موقت لار با اشاره به اینکه مجلس در رأس امور است و سرنوشت در مجلس رقم می‌خورد، یادآور شد: تصویب قوانین و نظارت بر عملکردها برای اعتلای نظام اسلامی و پیشرفت کشور به ویژه در مسائل اقتصادی در مجلس رقم می‌خورد و به همین دلیل می‌بایست موضوع شرکت در انتخابات مجلس را جدی بگیریم.

حجت‌الاسلام‌ رمضانی با اذعان به اینکه فرماندار لارستان پس از سفر ریاست جمهور به استان فارس، برای پیگیری مصوبات در تهران حضور یافت که به جهت تشکر از پیگیری‌ها به چند مورد آن اشاره می‌شود، اضافه کرد: تصویب پردیس علوم پزشکی، تصویب کمک به مجموعه فرهنگی و ورزشی طوبی، تصویب احداث یک قطعه دیگر از جاده لار به بستک با هزینه با ۳۷۷ میلیارد تومان که پیمانکار آن تعیین شده، احداث قطعه‌ای از جاده لار به بندرعباس به طول ۳۰ کیلومتر با هزینه ۶۰۰ میلیارد تومان و در مرحله تعیین پیمانکار است و تا آخر سال کلنگ‌زنی می‌شود، قطعی شدن مسابقه فوتسال ایران و روسیه در لار و رونق توریسم ورزشی و سایر دستاوردهای مهم است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین