پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تلاش دشمنان برای به حداقل رساندن مشارکت عمومی در انتخابات است

امام جمعه موقت لار با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و تلاش دشمنان برای به حداقل رساندن مشارکت عمومی، گفت: رسانه‌های مستکبران می‌خواهند…

امام جمعه موقت لار با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و تلاش دشمنان برای به حداقل رساندن مشارکت عمومی، گفت: رسانه‌های مستکبران می‌خواهند با تلاش حداکثری، کاری کنند که مشارکت مردم به حداقل برسد که از جمله شگردهای آنان، نشان دادن ناکارآمدی برخی از افراد را به پای اصل نظام می‌آورند تا مردم را دلسرد کنند یا دلخوری مردم از سختی معیشت را به قهر مردم از نظام تفسیر می‌کنند یا با حمله به شورای نگهبان، نحوه تأیید صلاحیت‌ها را زیرسوال می‌برند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رمضانی درآئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن، اظهار داشت: زهرای مرضیه مجسمه تقوا و فضیلت بود که در خانه وحی و رسالت تربیت شد و در صراط مستقیم حق و حقیقت دنباله‌رو ولایت بود.

وی با بیان اینکه حیا و عفت‌ورزی در زندگی حضرت زهرا(س) که در دنیای امروز نیاز شدید به آن داریم، موج می‌زد، افزود: عفاف یعنی اینکه کنترل و زمام مکر و شهوات را بدست گرفتن که یکی از اقسام عفت، عفت جنسی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه اگر غریزه جنسی کنترل نشود، منشاء فجایع، خطرات و جنایات است، تصریح کرد: نحوه حرف زدن، راه‌رفتن، پوشش و زینت زن نباید تحریک کننده مردان باشد اما در فرهنگ غرب که نقطه مقابل فرهنگ اسلام است، چیزی بنام عفاف وجود ندارد.

حجت‌الاسلام رمضانی رها کردن مسائل جنسی را موجب به فنا رفتن بنیان خانواده دانست و با تأکید بر اینکه فرزندان متولد شده خارج از چارچوب خانواده، زیاد و زیادتر می‌شود، خاطر نشان کرد: بنا به اعلام رسانه‌ها در یکی از کشورهای اروپایی، فرزندان متولد شده خارج از چارچوب ازدواج و به عبارتی نامشروع، ۶۹ درصد بوده است.

وی با ابراز تأسف از تصویب پی‌درپی قوانین سخت‌گیرانه در برابر حجاب در کشور فرانسه به ویژه برای مدارس و دانشگاهها، ادامه داد: نظام فرهنگی و تمدن غرب درباره رویکرد کثیف خود نسبت به زنان حاضر به مباحثه نیست و مسئله را با جنجال و هوچی‌گری با استفاده از ابزارهای هنر، سینما، فضای مجازی و غیره به حاشیه می‌برند.

امام جمعه موقت لار با بیان اینکه در سیاست و رویکرد تمدن غربی در مبحث بسیار مهم و حیاتی زن در دو بُعد سودجویی و لذت‌جویی خلاصه می‌شود، عنوان کرد: در رویکرد اسلامی، در همه بخش‌های مربوط به زن، اسلام منطق محکم، قوی و با پشتوانه عقلانی دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه آنچیزی که این شهید را پرآوازه کرد، داشتن شجاعت بی‌نظیر، نترسیدن از مرگ، اخلاص و تعبد، ولایت‌محوری و ولایتمداری و غیره بود، افزود: بنا به گفته سردار دلها، نباید کسی ملت را از دشمن بترساند.

حجت‌الاسلام رمضانی شهادت سیدرضی موسوی از فرماندهان جبهه مقاومت را تسلیت گفت و ادامه داد: این سپاهی فوق‌العاده مؤثر، در کمال گمنامی جنگید اما برای رژیم صهیونیستی شناخته‌شده بود و در لیست ترور اسرائیل قرار داشت و متأسفانه چند روز پیش بوسیله اصابت سه موشک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه موقت لار با بازخوانی گوشه‌هایی از وقایع فتنه سال ۸۸ و به راه‌انداختن فتنه رنگی توسط دشمن در ایران و پاسخ کوبنده ملت بابصیرت ایران در یوم‌الله ۹ دی، عنوان کرد: ملت غیور ایران با حضور به موقع خود، فتنه دشمن را خاموش‌ و نظام اسلامی را بیمه کردند.

وی هدف غایی دشمنان را ضربه به جایگاه ولایت و رهبری برشمرد و تأکید کرد: تهاجم اصلی دشمن روی نقطه قدرت نظام اسلامی که همان رهبری باشد، است.

حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و تلاش دشمنان برای به حداقل رساندن مشارکت عمومی، بیان کرد: رسانه‌های مستکبران می‌خواهند با تلاش حداکثری، کاری کنند که مشارکت مردم به حداقل برسد که از جمله شگردهای آنان، نشان دادن ناکارآمدی برخی از افراد را به پای اصل نظام می‌آورند تا مردم را دلسرد کنند یا دلخوری مردم از سختی معیشت را به قهر مردم از نظام تفسیر می‌کنند یا با حمله به شورای نگهبان، نحوه تأیید صلاحیت‌ها را زیرسوال می‌برند.

امام جمعه موقت لار در پایان هم از دست اندرکاران برگزاری بازی دو تیم ایران و روسیه و بخصوص مدیریت ورزشگاه علمی، فرهنگی و ورزشی طوبی منیری لارستان تشکر و برای خیر این مجموعه زیبا زنده یاد حاج ناصر آقا منیری علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین