جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مسابقه تجمل‌گرایی یکی از موانع مهم ازدواج جوانان است

امام جمعه موقت لار با ابراز تأسف نسبت به اینکه اسراف در مصرف آب، برق، گاز، انرژی و غیره در زندگی مردم ایران زیاد صورت می‌گیرد، گفت: تجمل‌گرایی افراطی یکی…

امام جمعه موقت لار با ابراز تأسف نسبت به اینکه اسراف در مصرف آب، برق، گاز، انرژی و غیره در زندگی مردم ایران زیاد صورت می‌گیرد، گفت: تجمل‌گرایی افراطی یکی از بزرگترین ضعف‌های مردم ماست و در برخی جاها این معضل تجمل‌گرایی به مسابقه تجمل‌گرایی تبدیل شده است و این مهم یکی از موانع ازدواج جوانان است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نخستین نماز جمعه از سال ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه تغییر سال طبیعت را زنده امام ماه رمضان جان‌ها را زنده می‌کند، اظهار داشت: در سخنرانی نوروزی امام خامنه‌ای در حرم رضوی، به موضوع تحول اشاره کردند که هدف دشمنان از تحول، تغییر در قانون اساسی، تغییر در ساختارهای نظام، مردم سالاری اسلامی، ضربه زدن به جمهوریت و اسلامیت است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از تحول به قدرت رسیدن کسی است که مطیع غرب و گوش به فرمان آنان باشد، افزود: دشمنان در پی آن هستند تا اینکه به سیاست و اقتصاد ما تسلط داشته باشند و کشور را غارت کنند.

امام جمعه موقت لار با تأکید بر اینکه در تمام تعاملات آمریکا با سایر کشورهای دنیا، تسلط بر آنان نقطه اساسی و محوری است، تصریح کرد: آمریکا حتی در ارتباطش با اروپا به کمتر از سلطه راضی نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه با بازخوانی بخش‌هایی از تاریخ حکومت پهلوی اول و دوم، خاطر نشان کرد: با تمام خوش‌خدمتی‌هایی که محمدرضا شاه به آمریکا کرد، پس از فرار از ایران، اجازه ندادند حتی در بیمارستان‌های آمریکا بستری شود.

وی با اذعان به اینکه در اغتشاشات اخیر سران کشور آمریکا علاوه بر حمایت، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، اطلاعاتی و امنیتی از آنان داشتند، ادامه داد: دشمن با مقاومت ملت ایران شکست خورد و نظام بخاطر ایمان مردم پابرجا مانده و در حال پیشرفت در حوزه‌های علم‌وفناوری است.

حجت‌الاسلام رمضانی بزرگترین نقطه ضعف حال حاضر کشور را مسائل اقتصادی و معیشتی برشمرد و عنوان کرد: در مسائل اقتصادی بزرگترین مشکل، دولتی بودن اقتصاد است.

امام جمعه موقت لار با تأکید بر اینکه ایران اسلامی باید بهشت تولیدکنندگان مردمی باشد نه دلالان املاک و ارز، افزود: سال جاری بعنوان سال رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است و باید به این مهم توجه شود.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه اسراف در مصرف آب، برق، گاز، انرژی و غیره در زندگی مردم ایران زیاد صورت می‌گیرد، گفت: تجمل‌گرایی افراطی یکی از بزرگترین ضعف‌های مردم ماست و در برخی جاها این معضل تجمل‌گرایی به مسابقه تجمل‌گرایی تبدیل شده است و این مهم یکی از موانع ازدواج جوانان است.

حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه توصیه مقام معظم رهبری به مردم، امیدواری به آینده است، تصریح کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از گذشته شرکت داشتند.

امام جمعه موقت لار با یادآوری مجدد شعار سال ۱۴۰۲ یعنی رشد تولید و مهار تورم، با خطاب قراردادن مسئولان، عنوان کرد: دولتمردان باید احساس مسئولیت بیشتری برای رفع توقعات مردم و دیدن رشد اقتصادی در گشایش زندگی مردم رخ دهد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسابقه تجمل‌گرایی یکی از موانع مهم ازدواج جوانان است”

  1. ناشناس گفت:

    خدمت حاج اقا رمضانی سلام عرض میکنیم. حاج اقا ایا میدانید صدا وسیمای کشورمان تجمل گرایی به مردم اموزش میدهد؟!؟!اگر وقتی بگذاریم و بدون تعصب و بر اساس واقعیت به برنامه ها، تبلیغات و فیلمهای ایرانی توجه کنید ملاحظه میفرمایید که عامل اصلی فرهنگ تجمل گرایی خود صدا سیمای کشور میباشد و نه مردم ومتاسفانه شما همیشه مردم مقصر میدانید که کاملا اشتباست.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین