دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نامه‌نگاری‌ حسین‌زاده؛ مردم منتظر تکمیل تونلِ «بالنگستان» هستند

در ادامه نامه‌نگاری‌ های حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس این بار در نامه ای به مدیران ارشد کشور و فارس نوشت: مردم منتظر تکمیل تونلِ…

در ادامه نامه‌نگاری‌ های حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس این بار در نامه ای به مدیران ارشد کشور و فارس نوشت: مردم منتظر تکمیل تونلِ «بالنگستان» هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، وی در نامه‌های جداگانه‌ای به مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی، دکتر میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور، دکتر ایمانیه استاندار فارس و دکتر افکاری مدیرکل برنامه و بودجه استان خواستار اختصاص بودجه به تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) و تسریع در تکمیل آن شد.

در این نامه با ابراز گلایه از قرار نگرفتن این پروژه نیمه‌تمام در مصوبات سفر اخیر رئیس‌جمهور به فارس، عنوان شده است: احداث تونل شهدای خلیج فارس که از مهمترین مطالبات مردم منطقه است، علی‌رغم گذشت ۱۰ سال از آغاز ساخت آن همچنان ناتمام مانده و در اختصاص بودجه مورد غفلت قرار گرفته است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس با بیان اینکه «آب» و «راه» جزو دغدغه‌های جدی مردم این منطقه است، گفت: در دولت گذشته موضوعات مختلفی از جمله تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) پیگیری شد که برخی از آنان به نتیجه نرسید. ما مصمم هستیم در دولت جدید، مطالبات مردم را به صورت جدی‌تر پیگیری کنیم و امیدواریم که دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به طرح‌های نیمه‌تمام در جنوب فارس داشته باشد.

حسین‌زاده پیش از این در دیدار با وزیر راه و شهرسازی (۱۹ مهر ۱۴۰۰) و در نطق دو دقیقه‌ای در صحن علنی مجلس شورای اسلامی (۲۷ مهر ۱۴۰۰) خواستار توجه دولت به پروژه تکمیل تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) شد.

گفتنی است با اتمام این پروژه و تکمیل جاده چک‌چک مسیر دسترسی شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز به خلیج فارس و شهرستان‌های لامرد، مهر و عسلویه کوتاه‌تر و هموارتر خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین