یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فراست؛ دو راهکار برای اجماع در لار مطرح کرد

میلاد لارستان: دکتر حسین فراست کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو راهکار برای دستیابی به اجماع در شهر لار مطرح کرد.

دکتر حسین فراست کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو راهکار برای دستیابی به اجماع در شهر لار مطرح کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ دکتر حسین فراست یکی از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج و گراش شامگاه امروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و دعوت از عموم مردم همیشه در صحنه شهرستانهای لارستان، خنج و گراش برای شرکت همگانی و پرشور در انتخابات، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در مناسبات ملی و مذهبی علاوه بر نشان دادن اتحاد آنان باعث استحکام پایه های حکومت نظام اسلامی و خاری بر چشم دشمنان است.

وی ضمن همراهی با اقشار مختلف مردم برای دستیابی به کاندیدایی مشترک و برای انتخاب آسان تر و همچنین تجمیع آرا برای رأی آوری بالای یک نامزد بدلیل با اهمیت نشان دادن قدرت حوزه انتخابیه، افزود: خوشبختانه از سوی گروههای مختلف و بخصوص معتمدین و دلسوزان گام هایی برای یک صدا کردن کاندیداها صورت گرفته که تاکنون موثر واقع نشده ولی جای تقدیر و تشکر دارد.

فراست حضور کاندیداهای متعدد را نشان دهنده پتانسیل بالقوه منطقه دانست و ادامه داد: همه دوستانی که پا به عرصه انتخابات گذاشته اند به این نکته واقف هستند که تردید در انتخاب فرد اصلح به وسیله مردم را به حداکثر خود رسیده است.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای دستیابی آسان تر، سریع تر و کم شبهه دو راهکار پیشنهاد می شود، تصریح کرد: راهکار اول این است که؛ کاندیداهای محترم در یک مکان بی طرف بصورت یک جمع خصوصی یا با تعداد محدودی از معتمدینی، به گونه ای که  این افراد معتمد به وسیله کاندیداها (هر کدام سه نفر) معرفی شوند، حضور یابند.

وی ادامه داد: در این جمع، هر کدام از کاندیداها در یک مدت زمان مشخص مثلاً ۲۰ دقیقه ای به بیان عملکرد، برنامه و دیدگاههای خود بپردازد و پس از بیان دغدغه ها در میان نامزدها یک رأی گیری صورت پذیرد.

این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توضیح بیشتر درخصوص نحوه رأی گیری، افزود: در برگه رأی گیری هر کاندیدا فقط حق نوشتن دو نام را دارد و از طرفی می بایست چند اصل را رعایت کند؛ رای سفید نباشد، نام تکراری نباشد، حتماً نام دو نفر در برگه رأی نوشته شود و رأی گیری بصورت مخفی انجام شود که در پایان جلسه رأی ها در مقابل دیدگان همه باز و نتیجه مشخص شود و فرد برتر به عنوان کاندیدای همه معرفی شود.

فراست درباره راهکار دوم نیز گفت: این راهکار با راهکار نخست تقریباً یکی است با این تفاوت که هر کاندیدا حق دارد دو نفر از معتمدینی را که خود صلاح می داند جلسه بیاورد و در پایان جلسه پس از استماع دیدگاههای طرف های مختلف با همان شرایط راهکار قبلی و البته با داشتن حق رأی همراهان رأی گیری صورت پذیرد و کاندیدای اجماع تعیین شود.

وی با برشمردن مزایای دستیابی به اجماع و تأکید این نکته نگاه کل منطقه به انتخاب شهر لار است، گفت: با انجام یکی از راهکارهای فوق، علاوه بر آنکه باعث رفع شبهه در جانبداری از دلسوزان می شود، جای اعتراض و بهانه واهی از برخی افراد را خواهد گرفت و مهمتر از آن مردم از سردرگمی و اضطراب خارج خواهند شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “فراست؛ دو راهکار برای اجماع در لار مطرح کرد”

  1. […] گزارش هفت‌برکه به نقل از میلاد لارستان؛ دکتر حسین فراست یکی از کاندیداهای دهمین دوره مجلس […]

  2. […] گزارش هفت‌برکه به نقل از میلاد لارستان؛ دکتر حسین فراست یکی از کاندیداهای دهمین دوره مجلس […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین