جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

سردار سلیمانی خادم ملت و سرباز ولایت بود

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی می‌بایست برای جوانان و دانشجویان مورد تبیین قرار گیرد، گفت: سردار سلیمانی خادم ملت و سرباز ولایت بود. به…

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی می‌بایست برای جوانان و دانشجویان مورد تبیین قرار گیرد، گفت: سردار سلیمانی خادم ملت و سرباز ولایت بود.

به گزارش میلاد لارستان، فرماندار جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه بصیرت ۹ دی و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در دفتر امام جمعه با حضور ادارات مختلف برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه لارستان با بازخوانی روایاتی از حضرت امیرالمؤمنین(ع) درخصوص بصیرت و بروز فتنه، اظهار داشت: بصیرت، واژه‌ای نیست که ۹ دی سرچشمه گرفته باشد بلکه ۹ دی نشان داد، آن چیزی که بیش از همه نیاز جامعه و استمراری جامعه دینی است، مسئله بصیرت‌افزایی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم با یادآوری برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب در باب رخداد یوم‌الله ۹ دی، افزود: فتنه‌گران در آن مقطع کشور را تا لب پرتگاه بردند که این تعبیر نشان می‌دهد که عمق فتنه چقدر است و بزرگی کار ملت در آفرینش حماسه ۹ دی بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه افرادی که اهل صبر و بصیرت باشند، می توانند جامعه دینی را هدایت کنند، تصریح کرد: هنر بزرگ رهبر معظم انقلاب این بود که با ایجاد و تزریق امید در جامعه، نماد صبر و استقامت در دلها را زنده کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه یکی از اهداف بزرگداشت ۹ دی ماه، ایجاد روشنگری و بصیرت‌افزایی دانست و خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی نماد صبر و بصیرت است که خدمت بزرگی به مکتب اهل بیت کرد.

امام جمعه لار با طرح پیشنهاد تشکیل کارگروهی متشکل از فرماندار و فرمانده سپاه لارستان برای جمع‌بندی مصوبات جلسه به منظور برنامه‌ریزی منسجم‌تر با توجه تعدد برنامه‌ها، ادامه داد: با طرح‌ریزی مناسب برنامه‌ها می‌توان با نهادها و گروه‌های مختلف به منظور اجرای بهتر برنامه‌ها، جلسات جداگانه برگزار شود.

وی از پیش‌بینی مکانی مناسب در صورت برپایی یک برنامه تجمیعی به مناسبت ۹ دی همزمان با سراسر کشور خواستار شد و افزود: برنامه‌های امسال دهه بصیرت می‌بایست تلفیقی از دهه فاطمیه(س) و همچنین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را در بر داشته باشد.

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری ویژه لارستان نیز در سخنانی با تأکید بر نهادینه‌شدن حماسه ۹ دی از سوی همه آحاد جامعه، گفت: از آسیب‌های حماسه ۹ دی آن است که این اتفاق مهم را منوط به حزب یا گروهی خاص کنیم بلکه سطح ۹ دی بسیار بالا بود و پیام بزرگی به دنیا داد.

داریوش دهقان با اذعان به اینکه ممکن است سران یک جریان سیاسی باعث بروز فتنه شدند اما نباید همه پیروان این حزب را در یک جرگه قرار داد، افزود: بخش قابل توجهی از آحاد جامعه متوجه شدند که ۹ دی یک حماسه بزرگ است و همه به میدان آمدند.

وی با تأکید بر اینکه ۹ دی باید در تاریخ ایران به عنوان یک روز خاص ماندگار و تقویت شود، تصریح کرد: در روز ۹ دی امام حسین(ع) به داد ملت ایران رسید و سخن مهم سردار سلیمانی مبنی بر اینکه «ما ملت امام حسینیم(ع)»، از اینجا نقش برجسته شد.

این مسئول با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی می‌بایست برای جوانان و دانشجویان مورد تبیین قرار گیرد، ادامه داد: سردار سلیمانی خادم ملت و سرباز ولایت بود.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه اگر می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم و در تاریخ ماندگار شویم باید هم خادم بود و هم سرباز ولایت باشیم، عنوان کرد: همه ما مسئولان باید دست‌به‌دست هم دهیم و با همکاری نهادهای مختلف برنامه‌های دهه بصیرت را پیشبرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سردار سلیمانی خادم ملت و سرباز ولایت بود”

  1. ناشناس گفت:

    خدا کند فرماندار جدید همانند فرماندار قبلی دائم البازدید نباشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین