جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ویژه برنامه “قهرمان ملی” در لار برگزار شد

  به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه ای با عنوان “قهرمان ملی” در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر لار برگزار شد. به گزارش…

 

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه ای با عنوان “قهرمان ملی” در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛  با حضور امام جمعه لار، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، سرپرست شهرداری لار، اعضای شورای اداری، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان، روحانیون و طلاب و قشرهای مختلف مردم مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام دیانی، از رزمندگان مدافع حرم و از همرزمان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، به بیان خاطراتی از این شهید نستوه و خستگی ناپذیر پرداخت و با اشاره به آیاتی از کلام وحی؛ شجاعت و دلاور مردی های بزرگ مرد الگوی مقاومت را توصیف کرد.

حجت الاسلام دیانی با بیان اینکه در مکتب حاج قاسم یک برگ برنده داریم و آن هم عشق به خداست، گفت: وقتی که جنگ سخت شده و حلقه محاصره تنگ می شود و در آن جنگ شهدای زیادی می دهیم، یاد خدا موجب نزول برکات بزرگی می شود.

این رزمنده مدافع حرم افزود: حاج قاسم سلیمانی با رسیدگی به ايتام و محرومین به الگویی برای ظهور امام عصر (عج) تبدیل شد.

حجت الاسلام دیانی در ادامه سخنان خود از برکات خون شهدای کربلا، شهدای جنگ ۸ ساله و شهدای مدافع حرم سخن گفت و با روضه خوانی، دلها را روانه کربلا و جبهه ها کرد.

در ادامه، وحید ذاکری از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) با مداحی و نوحه خوانی؛ حال و هوای خاصی به این محفل بخشید.

قرائت دلنوشته برای سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای سرود حماسی توسط اعضای گروه سرود مصباح الهدی وابسته به کانون امام جعفر صادق (ع) و پایگاه مقاومت شهید عبدالصمد فانی و پخش کلیپ، از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ویژه برنامه “قهرمان ملی” به همت ستاد بزرگداشت دهه مقاومت لارستان، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لار، پایگاه مقاومت شهید عبدالصمد فانی و حوزه مقاومت سردار شهید نجفعلی مفید برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین