چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

ویژه برنامه شبی با «پهلوان مقاومت» در گلزار شهدا لار

برنامه شبی با «پهلوان مقاومت» در محل‌ گلزار شهدا لار برگزار شد. به مناسبت شهادت پهلوان مقاومت حاج مهدی نیساری گروهی از رزمندگان لارستانی بیاد آن عزیر سفرکرده در محل…

برنامه شبی با «پهلوان مقاومت» در محل‌ گلزار شهدا لار برگزار شد.

به مناسبت شهادت پهلوان مقاومت حاج مهدی نیساری گروهی از رزمندگان لارستانی بیاد آن عزیر سفرکرده در محل گلزار شهدا لار با حضور خانواده معزز شهید یادواره ای برگزار کردند.

در این مراسم که در آن خانواده معزز شهید نیساری بعنوان مهمان ویژه برنامه بودند، شریفی شهردار لار، قنبری رئیس شورای شهر لار، سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت لارستان، مسئول معاون امنیتی سیاسی فرمانداری گراش، فرمانده سپاه گراش و تعدادی از رزمندگان از شهرستان گراش و لارستان حضور داشتند.

پخش کلیپ با موضوع شهید نیساری، سخنرانی استاد مقتدایی با موضوع شهید و شهادت، شعرخوانی، بیان خاطرات از شهید نیساری و ارائه گزارش از فعالیت های گروه جمعه دیدار رزمندگان لارستان از برنامه های اجرایی این مراسم بود.

در پایان مراسم از خانواده این شهید والا مقام تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است گروه جمعه دیدار لارستان به سرپرستی رزمنده دفاع مقدس آقای ابراهیم اخلاقی بعنوان متصدی برگزاری این برنامه که از رزمندگان لارستانی تشکیل شده از سال ۸۹ شروع به فعالیت نموده و طی این سالها با خانواده معزز شهدا، جانبازان، رزمندگان و بزرگان منطقه لارستان، گراش، اوز و فیروز آباد دیدارهایی داشته و سعی بر حل مشکلات آنها داشته اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین