سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ابراز نگرانی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از افزایش آمار ابتلا به کرونا با علائم سرماخوردگی

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: آمار ابتلا به کرونا با علائم سرماخوردگی در منطقه به صورت چشمگیری در حال افزایش است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: آمار ابتلا به کرونا با علائم سرماخوردگی در منطقه به صورت چشمگیری در حال افزایش است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه با اشاره به اینکه بهورزان در خانه های بهداشت و مراقبین سلامت در مراکز بهداشتی درمانی اوضاع منطقه را رصد و گزارش می دهند اظهار داشت: طبق گزارش های واصله از مناطق مختلف، آمار بیماری با علائم سرماخوردگی به صورت چشمگیری در حال افزایش است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: با توجه به سرعت انتقال سویه امیکرون که به صورت انفجاری است، احتمال مثبت بودن این موارد بسیار بالاست؛ بنابراین از تمام شهروندان درخواست می کنم در صورت داشتن علائم سرماخوردگی حتما نسبت به خود قرنطینگی اقدام کنند.

دکتر یگانه خاطرنشان کرد: تکمیل فرآیند واکسیناسیون تا حد بسیار بالایی از درگیر شدن ریه بیمار جلوگیری می کند، بنابراین تقاضا می کنم مردم منطقه حتما نسبت به تکمیل فرآیند واکسیناسیون خود اهتمام داشته باشند.

وی در پایان گفت: از مردم درخواست می کنم پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، شست و شو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها را جدی بگیرند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین