جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تأکید امام جمعه بر احداث پارک خانواده و بانوان در شهر لار

امام جمعه لار بر احداث و گسترش اماکن فرهنگی و ورزشی بویژه پارک خانواده و پارک بانوان در سطح شهر تاکید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

امام جمعه لار بر احداث و گسترش اماکن فرهنگی و ورزشی بویژه پارک خانواده و پارک بانوان در سطح شهر تاکید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ شهردار لار به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری با حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان دیدار کرد.

در این دیدار زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار طی سخنانی گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر، عزم خود را جزم کرده تا بیش از پیش در جهت توسعه شهری و تحققِ مطالباتِ به حقِ شهروندان گام بر دارد.

مهندس نواز شریفی لاری شهردار لار هم در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم به جهت حمایت های همه جانبه خود از مجموعه مدیریت شهری، به بیان گزارشی از مجموعه عملکرد شهرداری در چند سال اخیر پرداخت.

شهردار لار در ادامه سخنان خود، بر ترویج فرهنگ شهروندی به ویژه در حوزه ترافیک و رانندگی و همچنین حوزه پسماند، و نهادینه کردن این فرهنگ با استفاده از تریبون نماز جمعه تاکید کرد.

امام جمعه لارستان هم از مجموعه مدیریت شهری خواست تا با هماهنگی و تعامل با دیگر دستگاه های شهرستان، در راستای ارتقا لارستان همت نمایند تا لارستان بزرگ به آن جایگاه واقعی خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم در بخش دیگری از سخنان خود بر احداث و گسترش اماکن فرهنگی و ورزشی بویژه پارک خانواده و پارک بانوان در سطح شهر تاکید کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تأکید امام جمعه بر احداث پارک خانواده و بانوان در شهر لار”

  1. ناشناس گفت:

    اگر راست میگویید وپایبند به شعارتان هستید کار کنید.جلسه و عکس وشعار بی محتوا بس است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین