چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

بازسازی خسارتهای سیل به پل ها و راههای جنوب فارس نیازمند بودجه

مديركل راه و شهرسازى لارستان در بازدید میدانی از پل ها و محور هاى مواصلاتى براى پيگيرى و بازسازى زيرساخت ها، گفت: احداث و بازسازی تمامی راه های آسیب دیده بر…

مديركل راه و شهرسازى لارستان در بازدید میدانی از پل ها و محور هاى مواصلاتى براى پيگيرى و بازسازى زيرساخت ها، گفت: احداث و بازسازی تمامی راه های آسیب دیده بر اثر سیل اخیر نیازمند تخصيص منابع از سوى مديريت بحران كشور و سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى و ديگر نهاد هاى متولى است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان ، مهندس حسن شبانى مديركل به اتفاق مهندس دستاران معاونت ساخت و توسعه راهها از محور هاى مواصلاتى و خسارات وارده به ابنيه هاى فنى در پى بارش باران واكيپ هاى راهدارى مستقر در محورها بازديد كرد.

مديركل راه و شهرسازى لارستـان اظهار داشت : خسارت هايى به برخى محورهاى روستايى و ابنيه فنى راهها وارد گرديده كه مرمت و بازسازى خسارات بلافاصله پس از بارندگى ها در دستور كار اين اداره كل قرار گرفت .

وى افزود : پس از پايان نزول رحمت الهى ميزان ورودی آب در پایه برخی از پل ها نسبت به همان موقع کاهش پیدا کرده و  پس از  روند کاهش سطح آب روی جاده ها، عملیات راهداری و ترمیم راه ها آغاز شد.

شبانى با توجه به خسارت های مالی وارده، بازسازی و ترمیم آن ها را نیازمند اعتبار بالایی خواند و گفت: احداث و بازسازی تمامی راه های آسیب دیده بر اثر سیل اخیر نیازمند تخصيص منابع از سوى مديريت بحران كشور و سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى و ديگر نهاد هاى متولى است.

وى خاطر نشان كرد : كماكان ادارات شهرستان ها و راهداران در حال بررسى وضعيت خرابى ها و رفع مشكلات و سامان دهى نسبى اوضاع هستند و هنوز ميزان خسارت هاى مالى ناشى از سيل در منطقه جنوب فارس به صورت دقيق مشخص نيست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین