شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اعلام شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان سیستان

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با یادآوری اینکه زندگی ۱۰ هزار تن از هموطنان تحت تاثیر سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان قرار گرفته است، شماره حساب رسمی برای دریافت کمک‌های…

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با یادآوری اینکه زندگی ۱۰ هزار تن از هموطنان تحت تاثیر سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان قرار گرفته است، شماره حساب رسمی برای دریافت کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان از جمعیت هلال‌احمر؛ ، در خصوص آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان و همچنین راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده چنین آمده است:‌ از روز هفتم اسفندماه بارش‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شد و به مرور شدت گرفت. بارش‌ها منجر به وقوع آبگرفتگی و سیلاب در ۱۴ شهرستان استان، ۳۴۷ روستا و همچنین آسیب به پل‌ها، راه‌های ارتباطی و آبگرفتگی منازل در جنوب سیستان و بلوچستان شد.

این اطلاعیه می افزاید:‌ علاوه بر نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، نیروهای هلال‌احمر استان‌های خراسان جنوبی و کرمان، بوشهر، یزد، خراسان شمالی برای کمک به سیل‌زدگان اعزام شده‌اند.

جمعیت هلال احمر از هموطنان خواست کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، به دست سیل‌زدگان برسانند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اعلام شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان سیستان”

  1. حسام دیبا گفت:

    اطراف روستاها ی سیستان و خوزستان بهتر است خندقی ساخته شود تا موقع سیل ، اب وارد روستاها نشود بهتر است از نیروهای سرباز و بسیجی استفاده شود چون رایگان فعالیت میکنن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین