جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اختصاص 9 میلیارد تومان به شهرداری‌های حوزه انتخابیه برای جبران خسارات سیل

 با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس  و شهرداران حوزه انتخابیه مبلغ ۹ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل به شهرداری‌ها اختصاص یافت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی…

 با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس  و شهرداران حوزه انتخابیه مبلغ ۹ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل به شهرداری‌ها اختصاص یافت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم، از این مبالغ ۶ میلیارد تومان به ۷ شهرداری شهرستان لارستان اختصاص یافته است.

این مبلغ برای ۷ شهرداری عبارت است از ۲ میلیارد تومان برای لار، ۲ میلیارد تومان برای بیرم، ۷۰۰ میلیون تومان برای عمادشهر، ۵۰۰ میلیون تومان برای خور، ۴۰۰ میلیون تومان برای لطیفی، ۳۰۰ میلیون تومان برای دهکویه و ۱۰۰ میلیون تومان برای بنارویه.

حسین‌زاده همچنین خبر داد که ۲ میلیارد تومان برای شهرداری‌های خنج و محمله جذب شد که یک و نیم میلیارد تومان برای شهرداری خنج و ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرداری محمله است.

همچنین به شهرداری‌های گراش، جویم و ارد نیز یک میلیارد تومان اختصاص یافته است که برای شهرداری جویم ۵۰۰ میلیون تومان، شهرداری گراش ۴۰۰ میلیون تومان و شهرداری ارد ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است. نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم خاطرنشان کرد: برای شهرداری‌های اوز و کوره نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

وی همچنین گفت: میزان خسارات وارد آمده به امکانات و تجهیزات شهری توسط شهرداری‌ها برآورد و توسط کارشناسان مدیریت بحران استانداری بررسی شده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین