جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اعلام آمادگی فرماندار ویژه لارستان برای حمایت از سرمایه‌گذاران

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع در حال احداث تجاری تفریحی جنوب فارس واقع در شهر لطیفی لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع در حال احداث تجاری تفریحی جنوب فارس واقع در شهر لطیفی لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه علی پیروز بخشدار مرکزی، سرهنگ امجدی فرماندهی انتظامی لارستان، سرپرست شهرداری و جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر لطیفی، از مجتمع در حال احداث تجاری تفریحی جنوب فارس واقع در شهر لطیفی لارستان بازدید کرد و از روند اجرای عملیات احداث این پروژه اطلاع یافت.

فرماندار ویژه لارستان ضمن صدور دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات پروژه و تاکید بر اتمام آن در زمان مقرر، پروژه مجتمع تجاری تفریحی جنوب فارس را از پروژه های بزرگ حوزه اقتصادی و حتی گردشگری شهرستان دانست که تکمیل آن می تواند نقش موثری در گسترش اشتغال و رونق شهرستان را ایفا کند.

دهقان تصریح کرد: فرمانداری ویژه لارستان آمادگی لازم برای حمایت سرمایه گذاران در تمامی حوزه ها را داراست.

فرماندار ویژه لارستان از سرمایه گذار این طرح و شهرداری و شورای شهر لطیفی تقدیر و تشکر و بر اجرای نمای این مجتمع به سبک سنتی تاکیدکرد.

به گفته فضل الله قادری مدیر عامل این پروژه، این مجتمع در دو طبقه در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و با زیربنای ۸۵۰۰ متر مربع در شهر لطیفی در حال احداث می باشد.

وی ادامه اداد: در این مجتمع ۵۰ مغازه، هایپرمارکت، کافی‌شاپ، نمازخانه، شهر بازی، تالار عروسی با ظرفیت ۱۴۰۰ نفر، پارکینگ، فضای سبز همراه با نورپردازی و غیره طراحی و احداث شده است.

این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد و تاکنون برای آن بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین